خبرگزاری کار ایران

باتفاهم مشترک بسیج و سازمان حج صورت می گیرد:

بازدید زایرین عتبات از راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۴۲

با توجه به عدم امکانات مناسب برای استقبال جمعیت انبوه زایران در مرزهای کشور؛ بسیج می تواند با در اختیار گذاشتن اردوگاه های خود در شهرهای مرزی مانند خرمشهر از زایران حسینی استقبال نمایند.

تفاهم نامه مشترک بسیج و سازمان حج برای بازدید زایرین عتبات از راهیان نور به امضا رسید.

به گزارش‌ایلنا، امروز تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان حج و زیارت و سازمان بسیج مستضعفین با حضور مهندس اوحدی رییس سازمان حج و زیارت و سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و اقای پلارک رییس عتبات عالیات کشور در محل سازمان حج و زیارت برگزار شد.

رییس ستاد حج و زیارت با اشاره به شعار «یا زیارت یا شهادت» رزمندگان در زمان جنگ گفت: این سازمان با توجه به شعار رزمندگان در زمان جنگ به دنبال تحقق این شعار بوده است و با توجه به همکاری صمیمانه بسیج، از امسال، زایران عتبات عالیات می توانند از مناطق عملیاتی و زیارتگاه های هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد جدیدی در سازمان حج و زیارت افزود: در این سازمان، ستاد اربعین که بسیج نیز در آن عضو می باشد تشکیل شده است؛ در این ستاد به بررسی مشکلات و هر چه باشکوه تر برگزارکردن این پیاده روی عظیم پرداخته می شود که با توجه به حضور موثر سازمان اردویی و گردشگری بسیج از ظرفیت این نهاد مردمی در خدمت رسانی بهتر به زایران عتبات استفاده شود.

در ادامه، سردار فضلی ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) به حضور سالانه ۵ میلیون زایر از کربلای ایران افزود: با توجه به زیر ساخت های عظیم بسیج در راهیان نور و استقبال خوب سازمان حج و زیارت و زایران عتبات عالیات از این پس، امکان بازدید زایران عتبات از مناطق عملیاتی دفاع مقدس وجود خواهد داشت که در مسیر تشرف از عتبات می توانند حج بصیرتی خود را نیز به جا آورند.

فضلی ضمن اشاره به پیاده روی عظیم زایران اربعین افزود: با توجه به عدم امکانات مناسب برای استقبال جمعیت انبوه زایران در مرزهای کشور؛ بسیج می تواند با در اختیار گذاشتن اردوگاه های خود در شهرهای مرزی مانند خرمشهر از زایران حسینی استقبال نمایند.
در پایان، تفاهم نامه ای نیز میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت بازسازی و بهسازی محل اقامت زایران به امضا رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز