خبرگزاری کار ایران

در راستای اقدامات زیست محیطی:

پروژه بازسازی واصلاح سیستم تصفیه غبارکنورتورهای فولادسازی ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۰۳۹

پروژه بازسازی اصلاح سیستم تصفیه غبارکنورتورهای فولادسازی ذوب آهن اصفهان پس از مطالعه و امکان سنجی با شناسائی سازندگان معتبر و طی فرآیند انتخاب پیمانکار فعال شد.

مدیر ارشد مهندسی شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: ‌ با برگزاری جلسات هماهنگی بین بخش‌های مرتبط، ارائه گزارش از بازدید‌ها موارد مشابه ٬ تجارب شرکت‌های سازنده ٬ مجری و کار‌شناسان خبره فرآیند مناقصه برگزارشد که پس از طی مراحل مختلف در‌‌نهایت شرکت مرات پولاد و شرکت اوشاتزآلمانOschatz برنده مناقصه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نصر افزود: قرارداد غبارگیر کنورتور با کنسرسیوم آلمانی - ایرانی نهایتا «درتاریخ ۱۴/۵ / ۹۳ مبادله شد و مقدمات شروع عملیات اجرائی پروژه با مبادله قرارداد و ارائه تضامین آغاز شد و همینطور با برگزاری جلسات فنی با حضور نمایندگان پیمانکار(داخلی وخارجی) درحال پیگیری است.

مدیر ارشد مهندسی ذوب آهن اصفهان یاد آور شد: ‌ با اجرای این پروژه که بترتیب برای ۳ کنورتور انجام خواهدشد، بنحوی برنامه ریزی شده که پس ازپیاده سازی آن غباراین سیستم‌ها حتی کمتراز استانداردهای زیست محیطی خواهدشد.

ذوب آهن اصفهان که در طول تاریخ اولویت اول آن حفظ و بهبود محیط زیست بوده و هست، حفاظت از محیط زیست را به عنوان یکی از ارکان توسعه پایدار می‌شناسد و مدیریت به همراه پرسنل سخت کوش این مجتمع عظیم عمیقاً به این واقعیّت معتقدند که بدون حفظ محیط زیست، توسعه هر صنعتی توسعه تک‌بُعدی و ناپایدار خواهد بودومنجر به شکست خواهد شد.

لذا این شرکت تلاش‌های بسیاری برای کاهش و کنترل انتشار آلاینده‌های مختلف در منطقه انجام داده و نکته اساسی و مهم این تلاش‌ها و برنامه‌ها این است که در اغلب پروژه‌ها تهدید‌ها را به فرصت‌ها تبدیل کرده و همواره پروژه‌های زیست محیطی جزء مهم‌ترین طرحهای ذوب آهن اصفهان بوده است.

ذوب آهن در ادامه این روند مستمر، پروژه فوق الذکر را با هزینه میلیاردی در راستای تحقق محیطی پاک کلید زده و طبق روال گذشته درزمینه حفظ این میراثگرانبهای نسل آینده بشریت سرمایه گذاری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز