خبرگزاری کار ایران

مسعود احمدیان؛ مدیر برنامه‌ریزی جشنواره فیلم شهر شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۹۸۷

«مسعود احمدیان» پیش از این دو دوره دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، مدیر برنامه‌ریزی دوره‌های مختلف جشنواره فیلم فجر و سالها مدیر دفتر جشنواره بنیاد سینمایی فارابی بوده است.

مسعود احمدیان طی حکمی از سوی سیاوش حقیقی دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر به سمت مدیریت برنامه ریزی این رویداد فرهنگی و هنری منصوب شد.

به گزارش ایلنا؛ متن حکم نامبرده به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای مسعود احمدیان

نظر به سوابق روشن، تجربه طولانی و ذهن خلاقتان در نظم و انتظام فرهنگی و هنری، شما را به سمت(مدیریت برنامه ریزی پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر) منصوب می نمایم.

امیدوارم با اتکال به ناظم هستی و اتکاء به داشته های گران سنگ خویش گام بلند دیگری برداشته و در نظام دادن به امور خرد و کلان این حرکت فرهنگی و جهانی، در مسیر تحقق اهداف جشنواره و حوزه های مورد نظر شهرداری تهران به ویژه «سبک زندگی دین محور» حرکت مؤثری از شما به یادگار داشته باشیم.

از خداوند منان برایتان آرزوی توفیق دارم.

«مسعود احمدیان» پیش از این دو دوره دبیر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، مدیر برنامه‌ریزی دوره های مختلف جشنواره فیلم فجر و سالها مدیر دفتر جشنواره بنیاد سینمایی فارابی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز