خبرگزاری کار ایران

مرور عناصر بنیادین در نظریه‌های روایت در شهرکتاب

کد خبر : ۲۰۱۹۲۹

نشست هفتگی شهر کتاب؛ روز هجده شهریور؛ به نقد و بررسی کتاب «عناصر بنیادین در نظریه‌های روایت» با حضور امیرعلی نجومیان، محمد راغب، بلقیس سلیمانی و حسین صافی اختصاص دارد.

کتاب «عناصر بنیادین در نظریه‌های روایت» نوشته‌ی دیوید هرمن با ترجمه‌ی حسین صافی و به همت نشر نی منتشر شده است. مبحثروایت‌پژوهی در سال‌های اخیر در حوزه‌ی داستان و نقد ادبی مورد توجه پژوهشگران و نویسندگان قرار گرفته و کتاب‌های ارزشمندی در این حوزه منتشر شده است. دیوید هرمن در این کتاب به معرفی الگویی خاص برای تشخیص ویژگی‌های بنیادین روایت و مقایسه‌ی انواع بازنمودهای روایی در رسانه‌های مختلف، به معرفی فشرده‌ی مهم‌ترین نظریه‌های روایت پرداخته است.

کتاب حاضر، هم خواننده را به یافتن جزئیات بیشتر درباره‌ی سنت‌های روایت‌پژوهی وامی‌دارد و هم پایگاه مناسبی را برای ارزیابی این سنت‌ها در اختیار می‌گذارد.

به گزارش ایلنا؛ نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه هجدهم شهریور ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «عناصر بنیادین در نظریه‌های روایت» اختصاص دارد که با حضور امیرعلی نجومیان، محمد راغب، بلقیس سلیمانی و حسین صافی در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز