خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

مدیریت شهری قزوین خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۷۹

مدیریت شهری قزوین با توجه به شرایط اقتصادی در سطح مطلوبی به شهروندان خدمات ارائه کرده است.

مسعود نصرتی، شهردار قزوین، گفت: مدیریت شهری قزوین با توجه به شرایط اقتصادی در سطح مطلوبی به شهروندان خدمات ارائه کرده است.
به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین، نصرتی در برنامه تلویزیونی پیام شهر افزود: مدیریت شهری با یک اتحاد و همدلی برای توسعه شهر گام برداشتند و شهروندان شاهد پیشرفت شهر قزوین هستند.
اطلاع‌رسانی پروژه‌های شاخص هر شنبه
وی با اشاره به وعده ابتدای سال برای معرفی و اطلاع رسانی پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و اجتماعی تا هفته قزوین گفت: در ابتدای سال این وعده داده شد تا هفته قزوین تعدادی از پروژه‌های شاخص اطلاع رسانی شود که پانزده پروژه شاخص هر شنبه اطلاع رسانی شد.
این مقام مسوول با بیان اینکه با قرارگاه خاتم الانبیاء سه قرارداد برای اجرایی شدن احداثتقاطع غیرهمسطح خلیج فارس، امام رضا(ع) و قدس منعقد شده است، بیان کرد: کلنگ احداثتقاطع غیرهمسطح امام رضا(ع) به زمین خورده است و به زودی عملیات اجرایی احداثتقاطع غیرهمسطح خلیج فارس و قدس در میدان قدس آغاز خواهد شد.
احداثاولین بوستان با ساحل آبی
شهردار قزوین گفت: عملیات عمرانی احداثاولین بوستان با ساحل آبی به زودی آغاز می‌شود و این بوستان به مساحت ۲۶هکتار احداثخواهد شد.
وی بیان کرد: احداثبوستان ۲۶هکتاری رودخانه باراجین به عنوان اولین بوستان با ساحل آبی از شمال ناحیه ملاصدرا آغاز می‌شود و در امتداد رودخانه تا بوستان ملی باراجین ادامه دارد.
احداثپارکینگ طبقاتی سعدالسلطنه قزوین
شهردار قزوین گفت: عملیات عمرانی احداثپارکینگ طبقاتی مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدالسلطنه قزوین به زودی با اعتبار ۳۵میلیارد ریال آغاز می‌شود.
نصرتی افزود: با توجه به نیاز نمازگزاران در نماز جمعه و شهروندان برای حضور در بازار شهر و همچنین مجموعه تاریخی و فرهنگی سعدالسلطنه به مکانی برای پارک خودرو، احداثپارکینگ طبقاتی سعدالسلطنه در کوچه برق، جنب کتابخانه نبوی در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: پارکینگ طبقاتی مجموعه تاریخی – فرهنگی سعدالسلطنه قزوین در مساحت ۶هزار متر مربع و با ظرفیت ۳۰۰خودرو احداثو سازه این پارکینگ بتنی است و در دو طبقه در زیر زمین اجرایی خواهد شد.
ساماندهی ورودی‌های شهر
وی با اشاره به ساماندهی ورودی های شهر گفت: شهر قزوین چون محل عبور چندین شهر است ساماندهی ورودی‌های شهر یکی از دغدغه‌های مهم است که تاکنون طرح های مختلفی ارائه شده و اما اجرایی نشده است و اکنون با تاکیدات استاندار قزوین در آینده نزدیک یک طرح تصویب خواهد شد و زمینه ساماندهی ورودی های شهر با مشارکت شهروندان فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری همایش نکوداشت سید آزادگان شهید حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این همایش به بهترین نحو برگزار شد و در آن روز کلنگ مجتمع خدماتی، رفاهی و اداری ملاصدرا به زمین زده شد.
وی ادامه داد: در بازدیدی که رئیس مجلس شورای اسلامی از مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدالسلطنه و بوستان ملی باراجین داشتند قرار شد رایزنی اختصاص ردیف بودجه برای این دو مجموعه انجام شود.
نصرتی درباره چهارمین جشنواره بازی و اسباب‌بازی کودکان دیروز و امروز گفت: این جشنواره از ششم شهریور ماه به مدت ۱۰ روز در مجموعه تاریخی و فرهنگی سرای سعدالسلطنه برگزار شده است.
نصرتی با اشاره به اینکه هر ساله برگزاری جشنواره بازی و اسباب‌بازی در سرای سعدالسلطنه بازدیدکنندگان بی‌شماری دارد، عنوان کرد: ‌در سه سال گذشته بیش از ۱۸۳ هزار نفر از این جشنواره بازدید کردند.
شهردار قزوین با اشاره به اینکه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت برای توسعه شهری در شهرداری قزوین برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: تحقق این برنامه‌ها موجب افزایش نشاط، شادابی، ‌زیبایی و آبادانی این شهر می‌شود.
نصرتی به فعالیت سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری قزوین اشاره کرد و افزود: این نهادها با توجه به تخصیص منابع مالی فعالیت کردند و اقدامات آن‌ها تاکنون در حد قابل قبولی بوده است.
ساماندهی امامزاده حسین(ع)
وی به ساماندهی امامزاده حسین(ع) اشاره و اضافه کرد: برآورد اعتبار این ساماندهی ۱۰۶ میلیارد تومان است که به مرور زمان تخصیص می‌یابد.
شهردار قزوین خاطرنشان کرد: ساماندهی این امامزاده با مشارکت دستگاه‌هایی مانند سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: ساماندهی امامزاده حسین(ع) که در سال‌های گذشته از‌ آن غفلت شده می‌تواند با بازسازی به قطب گردشگری تاریخی، فرهنگی و مذهبی تأثیرگذاری در قزوین تبدیل شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز