خبرگزاری کار ایران

لیگ‌جهانی هاکی چمنی - عمان؛

ایران برابر جمهوری آذربایجان به برتری رسید / تایلند دومین حریف هاکی‌بازان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۲۸

لیگ جهانی هاکی چمنی از ۱۴ تا ۱۶ شهریور با حضور تیم های آذربایجان، تایلند، ایران و عمان برگزار خواهد شد. از میان ۴ تیم شرکت کننده تنها یک تیم جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را کسب خواهد کرد.

تیم ملی هاکی‌چمنی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله‌اول لیگ‌جهانی‌هاکی چمنی برابر جمهوری آذربایجان به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های ایران و جمهوری آذربایجان در پایان وقت‌قانونی با نتیجه ۳ - ۳ به پایان رسید، اما در زمان شوت اوت ملی‌پوشان ایران موفق شدند ۳ گل به ثمر برسانند و با درخشش خوب دروازه‌بان تیم ملی علیرضا چزانی دروازه ایران بسته ماند، در نهایت ملی‌پوشان توانستند با نتیجه سنگین ۶ بر ۳ اولین رقیب خود را از پیش روی بردارند.

طبق قانون لیگ‌جهانی چنانچه در زمان قانونی دیدار با نتیجه مساوی به پایان برسد از قانون شوت‌اوت استفاده خواهد شد. در این دیدار رضا نوروززاده(۳گل)، نوید طاهری‌راد(۲ گل) و یعقوب بهرامی(یک‌گل) برای تیم ملی کشورمان گلزنی کردند. تیم ملی هاکی ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۸:۳۰(به وقت تهران) به مصاف تیم ملی تایلند خواهد رفت.

لیگ جهانی هاکی‌چمنی از ۱۴ تا ۱۶ شهریور با حضور تیم‌های آذربایجان، تایلند، ایران و عمان برگزار خواهد شد. از میان ۴ تیم شرکت‌کننده تنها یک تیم جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را کسب خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز