خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:

واگذاری سهام ۲۸/۵ درصدی معدن بافق لغو شده / دولت با سازمان خصوصی سازی برخورد کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۶۰۷

«رئیس جمهور تعیین سرنوشت ۲۸/۵ درصد از سهام معدن سنگ آهن بافق را به وزارت کار محول کرده است و وزارت کار به پشتوانه دستور رئیس جمهور و مباحثطرح شده در هیات دولت، واگذاری این سهام توسط فرابورس را منتفی اعلام کرده است.»

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزداظهار نظر جدیدرئیس سازمان خصوصی سازی را در راستای «بروز نارضایتی میان کارگران معدن سنگ آهن بافق، التهاب آفرینی و دامن زدن به اعتراضات» توصیف کرد.

«محمدعلی طالبی» در واکنش به اظهارات دیروز رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر واگذاری «قطعی» ۲۸/۵ درصد از سهام معدن سنگ آهن بافق به بخش خصوصی، گفت: برای ما مبهم و نامشخص است که چرا سازمان خصوصی سازی با سیاست‌های کلی دولت ناهماهنگ است، آن هم در شرایطی که این سازمان زیر مجموعه دولت و وزارت اقتصاد به شمار می‌رود.

او ضمن ابراز بی‌اطلاعی از آنچه «اغراض پشت پرده این اظهار نظر» می‌خواند، افزود: ما از سازمان خصوصی سازی گلایه شدید داریم که چرا در چارچوب سیاست‌های کلی دولت عمل نمی‌کند.

این مقام دولتی در ادامه از دولت خواست «با این اظهار نظر‌ها که بر امنیت روانی کارگران معدن سنگ آهن بافق و فعالیت اقتصادی این شهرستان تاثیر می‌گذارد»، برخورد کند.

طالبی گفت: رئیس جمهور تعیین سرنوشت ۲۸/۵ درصد از سهام معدن سنگ آهن بافق را به وزارت کار محول کرده است و وزارت کار به پشتوانه دستور رئیس جمهور و مباحثطرح شده در هیات دولت، واگذاری این سهام توسط فرابورس را منتفی اعلام کرده است.

این مقام دولتی تصریح کرد: در جلسه شورای تامین استان یزد که شنبه(۸ شهریور) با حضور «حسین ذولفقاری» معاون امنیتی وزیر کشور و «ابوالحسن فیروزآبادی» قائم مقام وزیر کار برگزار شد، واگذاری سهام ۲۸/۵ درصدی به بخش خصوصی منتفی شد و ما نیز همین را به کارگران اعلام کردیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در پایان از مسئولان سازمان خصوصی سازی خواست اظهارات خود را اصلاح کنند و با سیاست‌های کلی دولت هماهنگ باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز