خبرگزاری کار ایران

معاون امور مشترکین آبفای استان اصفهان:

قطع آب شرب ۱۴۱ مشترک پرمصرف در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۶۶

ازاول تیرماه تاکنون به ۵۳۰ مشترک ویژه که بیش از حد الگو آب مصرف کردند، اخطار صادر شد.

معاون امور مشترکین آبفای استان اصفهان گفت: با آغاز اجرای طرح قطع انشعابات مشترکین پرمصرف در استان اصفهان تاکنون آب شرب ۱۴۱ مشترک به صورت موقت قطع شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رضا رضایی افزود: از اول تیرماه تاکنون به ۵۳۰ مشترک ویژه که بیش از حد الگو آب مصرف کردند اخطار صادر گشد که عمدتاً این مشترکین از آب شرب جهت شستشو ماشین، فرش، پرکردن استخر و مواردی از این قبیل استفاده کردند.

وی با بیان اینکه از یک میلیون مشترک در تیر و مردادماه صادر شد، اعلام کرد: علاوه بر اینکه بر روی ۹۸ هزار قبض آب بها اخطار قطع آب درج شد برای این مشترکین اخطاریه مجزا هم جهت رعایت الگوی مصرف صادر شد.

معاون امور مشترکین آبفای استان اصفهان افزود: با آغاز اجرای طرح انشعابات مشترکین پرمصرف ۹۹ باغ در سطح استان شناسایی شدند که از آب شرب در استخر‌ها استفاده می‌نمودند که اخطار و تذکر لازم به آن‌ها نیز داده شد.

رضایی شناسایی انشعابات غیرمجاز را بسیار مؤثر در مصرف بهینه آب دانست و گفت: از ابتدای سال تاکنون ۳۵۰ انشعاب غیرمجاز شناسایی شدند که پس از طی مراحل قانونی انشعابات آن‌ها جمع آوری و یا تبدیل به انشعاب مجاز شده است.

وی شناسایی مشترکین پرمصرف و اخطار به آن‌ها را مؤثر در رعایت الگوی مصرف آب دانست و اظهار داشت: تا پایان سال گذشته حدود ۶۲ درصد مصارف در رنج الگوی مصرف آب بود. این درحالی است که با شناسایی و ارائه اخطار به مشترکین پرمصرف پیرامون مدیریت مصرف در حال حاضر ۶۸ درصد مصارف بین صفر تا ۲۰ مترمکعب آب است که در دامنه الگوی مصرف آب قرار دارند که این ارقام نشان از کاهش حداقل ۶ درصد مصارف به دامنه الگوی مصرف آب را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز