خبرگزاری کار ایران

از صنعتگران برتر ساوه و زرندیه تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۵۶

مراسم تجلیل از صنعتگران برتر شهرستانهای ساوه و زرندیه در هتل شهر صنعتی کاوه برگزار شد.

مرسم تجلیل از صنعتگران بر‌تر شهرستان‌های ساوه و زرندیه در هتل شهرصنعتی کاوه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس اتحادیه سراسری تعاونی‌های تولیدی و خدماتی کشور در این مراسم گفت: غرور ملی ایرانیان اجازه خرید کالای خارجی را نمی‌دهد.

هادی غنیمی فرد اظهار داشت: ایرانی باید کالای تولید داخل را بخرد و در راستای حمایت از اشتغال، تولید ملی را به عنوان یک افتخار معرفی و مطرح کند. توجه به تولید ملی منجر به کاهش واردات شده و علاوه بر تامین نیاز داخل، می‌تواند بخشی از تولیدات ملی را به چرخه صادرات هدایت کند.

وی اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی در گرو حمایت از اشتغال و سرمایه ایرانی است و این وظیفه همه دولتمردان و مسئولان است.

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنعتی و صنفی استان و رئیس خانه صنعت شهرستان‌های ساوه و زرندیه در این مراسم با اشاره به اینکه روش‌های صنعتی جدید و اختراعات و ابداعات موجب بیکاری افراد شده است، گفت: توجه به دانش فنی صنعتگران بسیاری از مشکلات در این حوزه را برطرف می‌کند.

محمد رضا منصوری با بیان اینکه ۹۰ درصد از درآمد استان از محل مالیات صنعتگران جمع آوری می‌شود، اظهار داشت: وجود صنایع در یک شهرصنعتی مانند ساوه و زرندیه علاوه بر تامین درآمد شهرستان بخش عمده‌ای از نیازهای استان را هم تامین می‌کند.

منصوری با بیان سه خواسته مهم صنعتگران گفت: تامین آب، بهسازی راه‌ها و آموزش اصلیترین زیر ساخت‌های و حیاتی‌ترین نیازهای صنعتگران و کارآفرینان است.

وی خواستار فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای کاهش فاصله زمانی تا پایتخت شد.

در این مراسم از ۴۰ صنعتگر بر‌تر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز