خبرگزاری کار ایران

روز گذشته اتفاق افتاد:

کارگران شهرداری زابل بابت ۲ ماه حقوق معوقه تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۵۲۰

به دنبال تجمع روز گذشته کارگران خدماتی شهرداری در مقابل فرمانداری و چند نهاد‌های اداری منطقه زابل، مسئولان مربوطه وعده‌دادند که در خصوص۲ ماه حقوق معوقه این کارگران پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

ه دنبال تجمع روز گذشته کارگران خدماتی شهرداری در مقابل فرمانداری و چند نهاد‌های اداری منطقه زابل، مسئولان مربوطه وعده‌دادند که در خصوص۲ ماه حقوق معوقه این کارگران پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، یکی از کارگران معترض در این رابطه به خبر نگار ایلنا در زابل گفته است: دلیل تجمع اعتراض به پرداخت نشدن ۲ ماه حقوق است.

وی افزود: به منظور پیگیری مطالبات معوقه روز گذشته به‌ترتیب درمقابل ساختمان دادگستری، فرمانداری، شورا وشهرداری زابل تجمع برگزار شد که در مقابل مسئولان مروبطه وعده پیگیری مطالبات کارگران را دادند.

درهمین رابطه «علی اکبر بزی» رئیس شورای شهر زابل ضمن تایید به تعویق افتادن حقوق کارگران شهرداری، عامل پرداخت نشدن حقوق کارگران را مسدود شدن حسابهای شهرداری زابل دانست.

او گفت: از چند روز قبل به دستور مقام قضایی حساب‌های شهرداری زابل با شکایت یکی از طلب کاران بمشدود شده است و این موضوع باعثشد تا شهرداری نتواند به موقع حقوق کارگران را پرداخت کند.

این مسئول شورای شهر زابل درخصوص بدهی‌های شهرداری زابل همچنین اظهار داشت: شهرداری زابل بدهی‌های زیادی به افراد حقوقی وحقیقی دارد ونباید حسابهای شهرداری توسط یک شاکی خصوصی مسدود بشود.

به گفته وی، اگر قرار است منابع مالی در خصوص پرداخت این بدهی ه‌ا در نظر گرفته شود باید باین پول در بین همه طلب کاران به صورت مساوی تقسیم شود.

در ادامه «شهلا رضوانی» سخنگوی شورای شهر زابل که به منظور پیگیری مطالبات کارگران شهرداری زابل در جمع کارگران معترضین حاضر شده بود با تشریح جزئیات علت مسدود شدن حسابهای شهرداری زابل به کارگران وعده پیگیری مطالبات معوقه را به کارگران داد.

به گفته وی، موضوع مسدود کردن حساب شهرداری ومشکلاتی که در زمینه پرداخت حقو ق بوجود آمده باعثنگرانی کارگران شهرداری شده وآنان در آستانه آغازسال تحصیلی فرزندانشلان نیازمد دریافت همه معوقات حقوقی خود هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز