خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان ایلام؛

تشدید برخورد با اراذل و اوباش در ایلام امری لازم و ضروری است

کد خبر : ۲۰۱۱۷۳

نیروی انتظامی استان ایلام، طی ۲ سال گذشته در حوزه برخورد با اراذل و اوباش اقدامات ارزنده‌ای داشته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تشدید برخورد با اراذل و اوباش در ایلام امری لازم و ضروری است.

به گزارش ایلنا، «علی دولتی» گفت: نیروی انتظامی استان ایلام طی ۲ سال گذشته در حوزه برخورد با اراذل و اوباش اقدامات ارزنده‌ای داشته است و این دستگاه انتظامی افزایش برخورد قانونی با اراذل و اوباش را در دستور کار خود قرار داده و تمهیداتی نیز اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در طول سال ۹۲ و مقایسه آن با سال گذشته افزایش برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفته است و ازابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با افزایش برخورد با اراذل و اوباش در استان مواجه هستیم.

دولتی تصریح کرد: افرادی که مخل امنیت شهروندان ایلامی هستند از چشم تیزبین پلیس دور نمانده و با آنان به شدت برخورد می‌شود که لازم است از حمایت دستگاه قضایی و همکارانم که در این راستا تلاش‌های فراوانی داشته‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

وی ادامه داد: این مهم و همه توفیقات حاصل شده با تعامل ارزنده مردم استان ایلام کسب شده که جا دارد از این تعامل و همکاری صمیمانه نیز تقدیر و تشکر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز