خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان:

فولاد از بازیکن خالی شد اما دستمان را دراز نکردیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۰۴

با قطعیت می‌گویم که خودساخته‌ترین تیم ایران در لیگ برتر فوتبال هستیم و حتی در تیم های منطقه هم در این امر پیشتازیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفتگویی در خصوص مسائل این باشگاه سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سیف اله دهکردی در ابتدا با اشاره به عملکرد تیم بزرگسالان این باشگاه تا هفته ششم از رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال، اظهار داشت: به اعتقاد من شرایط حضور فولاد در این دور از مسابقات را نمی‌توان عادی دانست. خروج چند بازیکن از ترکیب تیم و همچنین مسائل پیش آمده برای خدمت سربازی برخی از بازیکنان، از‌‌ همان ابتدای کار یک فشار سنگین و تخریب کننده را بر روی بازیکنان این تیم، کادر فنی، هواداران و باشگاه به وجود آورد و باعثضربه زدن به تیم ما در نخستین بازی فصل شد. اما بصورت کلی و با توجه به این مسائل قرار گرفتن در جمع مدعیان و داشتن ۱۱ امتیاز از مجموع ۶ بازی یک عملکرد قابل قبول محسوب می‌شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین به تغییر چهره فولاد در لیگ بر‌تر اشاره کرد و اظهار داشت: خواسته یا ناخواسته، در کنار تغییر کادر فنی تیم که عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت با تغییر بیش از ۱۰ بازیکن روبرو بودیم و برای پر کردن جای این بازیکنان از داشته‌های خود باشگاه استفاده کردیم.

وی افزود: زمانی که برخی رسانه‌ها ما را بازنده فصل نقل و انتقالات می‌دانستند و مدام خبر از حضور ستاره‌ها در تیم‌ها منتشر می‌کردند ما برای پر کردن خلاء موجود، دستمان را نزد هیچ باشگاهی دراز نکرده و بازیکنان پرورش یافته باشگاه فولاد خوزستان را که همراه با تیم‌های پایه فولاد عناوین متعدد قهرمانی و حضور در تیم‌های ملی رده‌های پایه را تجربه کردند به عضویت تیم بزرگسالان در آوردیم و در حال حاضر هم از این رویکرد خود رضایت کامل داریم.

سیف اله دهکردی در ادامه با اشاره به گزارش اخیر سازمان ارقام و آمار فوتبال جهان که باشگاه فولاد خوزستان را به عنوان بازیکن ساز‌ترین باشگاه ایران معرفی کرده بود، اظهار داشت: با قطعیت می‌گویم که خودساخته‌ترین تیم ایران در لیگ بر‌تر فوتبال هستیم و حتی در تیم‌های منطقه هم در این امر پیشتازیم. در حال حاضر ترکیب فولاد را بجز دو بازیکن خارجیمان اکثرا بازیکنان خوزستانی و رشد یافته باشگاه تشکیل می‌دهند و با سرمایه گذاری که بر روی این امر داشته‌ایم یک نسل جدید، آماده و قابل اطمینان را با لباس فولاد روانه سطح اول فوتبال کشور کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان همچنین اظهار داشت: ترکیب اصلی و نیمکت تیم در قیاس با فصل گذشته دچار تغییراتی شده است. از یک سو با مصدومیت بازیکنانی مثل بختیار رحمانی، آرش افشین، امید خالدی و از طرف دیگر موضوع پیش آمده برای خدمت سربازی برخی بازیکنان باعثتخلیه تیم فولاد از بازیکن شدند. در این میان آقای اسکوچیچ خیلی زود و بصورت فشرده برای هماهنگی تیم که یکی از دغدغه‌های ما و ایشان بود اقدام کرد. تا الان که هفته ششم رقابت‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم بازیکنان فولاد خوزستان به یک هماهنگی نسبی دست یافته‌اند و در ادامه بازی‌ها در این زمینه به یک رشد بهتر دست پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه به وضعیت بختیار رحمانی اشاره کرد و افزود: همانگونه که اسکوچیچ بار‌ها گفته، جای خالی او در تیم مشهود است و حتی نبود او باعثمتضرر شدن تیم شده است. بنده معتقدم فولاد خوزستان و بختیار رحمانی جزوی از یک خانواده هستند و ما با قاطعیت از این بازیکن که زحمات زیادی برای تیم فولاد خوزستان در رده‌های مختلف کشیده حمایت خواهیم کرد.

دهکردی همچنین اظهار داشت: مسائل پیش آمده برای سربازی این بازیکن انشاالله با پیگیری‌های که خود او انجام داده رفع خواهد شد.

وی به نامه سازمان لیگ در رابطه با ممنوعیت حضور او در مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: به ما گفتند که بازی دادن او خلاف مقررات است و ما بر این اساس اجازه حضور کاپیتانمان را در زمین ندادیم و پس از آن بختیار هم بر اساس گواهی‌ها و مستنداتی که دارد پیگیر مسائل مربوط به سربازی‌اش شد. این بازیکن جوان متاسفانه در این میان با یک مشکل جدید و مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی پا مواجه شد. ما نیز وظیفه خود می‌دانیم که تا زمان نهایی شدن این مسائل و بهبودی کامل از بختیار حمایت کنیم و در حال حاضر به هیچ وجه دنبال خارج کردن اسم این بازیکن از لیستمان نیستیم و اگر زمانی بنا بر نیاز‌ها و شرایط تیم قصد این کار و جذب بازیکن داشتیم با نظر خود او و به صورت خانوادگی این موضوع را حل می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در ادامه به حضور دو بازیکن خارجی در ترکیب این فصل فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: اسکوچیچ در جذب بازیکن‌های خارجی با یک حساسیت و دقت خیلی بالا عمل می‌کند و برای دعوت از بازیکنان، ملاک‌های خاصی دارد که مهم‌ترین آن تاثیر گذار بودن در ساختار تیمی است، او حتی در این رابطه با مربیان بازیکنان هم صحبت می‌کند و مسائل و رفتارهای بازیکنان را از آن‌ها جویا می‌شود.

دهکردی در ادامه افزود: باشگاه فولاد از ابتدا با حمایت از نظرات سرمربی تیم راه را برای ایشان در جذب بازیکن باز گذاشت، در حال حاضر هم می‌توانیم دو بازیکن جذب کنیم و اسکوچیچ با توجه به نیاز‌هایش پیگیر این قضیه است. او در واقع می‌گوید پول را به بازیکنی بدهیم که برای باشگاه مثمر ثمر باشد و بتواند تغییری در تیم ایجاد کند و تا جایی که امکان دارد از بازیکنان باشگاه استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز