خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خرم‎آباد خبرداد؛

جمع‎آوری معتادان خیابانی در طرح پاک‎سازی مناطق آلوده خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۹۵

صبح امروز در طرح پاک‎سازی دو منطقه آلوده شهر خرم‎آباد، ۳۵ معتاد خیابانی دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی خرم‎آباد گفت: صبح امروز در طرح پاک‎سازی دو منطقه آلوده شهر خرم‎آباد، ۳۵ معتاد خیابانی دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‎آباد، سرهنگ حسین نجفی ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح پاک‎سازی دو منطقه آلوده شهر در خرم‎آباد اظهار داشت: با توجه به سیاست‎های ابلاغی ناجا و دستورات ویژه فرماندهی انتظامی لرستان نسبت به پاک‎سازی مناطق آلوده استان و شهر خرم‎آباد هر هفته یک بار این طرح در مناطقی که مورد درخواست مردم و شهروندان است، انجام می‌‎گیرد.

وی عنوان داشت: صبح امروز نیز بر مبنای اجرای همین طرح دو منطقه آلوده داخل و خارج شهر خرم‎آباد پاک‎سازی شد که در اجرای این طرح ۳۵ معتاد خیابانی و تابلو که برخی از آن‌ها در محل زندگی و در ملاعام تزریق می‌‎کردند، دستگیر شدند.

این مسئول یادآور شد: در این طرح، امروز مقادیری سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد، این در حالی است که از همین مناطق مقداری مشروبات الکی، تجهیزات ماهواره‎ای، موتورسیکلت سرقتی، اموال مسروقه به ویژه قطعات خودرو نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ نجفی بیان داشت: این طرح‎‌ها با هدف جلب رضایت مردم و شهروندان صورت می‌‎گیرد که خوشبختانه در اجرای آن‌ها شاهد خوشحالی و رضایت مردم منطقه هستیم و همین رضایت مردم لذت ما را برای اقدامات بعدی بیشتر می‌‎کند.

فرمانده نیروی انتظامی خرم‎آباد گفت: در اجرای این طرح‎‌ها ما شاهد این هستیم که برخی از توزیع‎کنندگان مواد مخدر در برخی از محله‎‌ها از علائمی برای فروختن مواد خود، استفاده از ایرانیت‎های برای با مشکل روبرو کردن نیروهای انتظامی، پنجره‎های به منظور فروش سریع‎ مواد مخدر و… استفاده می‌‎شود که در این خصوص با دستگاه‎های مربوط هماهنگی و از اقدام این افراد جلوگیری می‌‎شود.

سرهنگ نجفی بیان داشت: در برخی از خانه‎‌ها و مراکز فروش مواد مخدر دیده می‌‎شود که این افراد اقداماتی برای به دام نیفتادن مشتریان در دام پلیس انجام داده‎اند که در اجرای طرح پاک‎سازی مناطق آلوده همه آن‌ها مورد نظر قرار گرفته می‌‎شود.

این مسئول یادآور شد: امسال را سالی بسیار ناامن برای مجرمان به خصوص در زمینه سرقت می‌‎دانیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‎کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز