خبرگزاری کار ایران

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری؛

کارگروه اقتصاد مقاومتی در بانک مهر اقتصاد تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۰۶۵

سه کمیته تجهیز و تخصیص منابع، بهره‌‌وری، گفتمان سازی و فرهنگ اقتصاد مقاومتی به جهت اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در بانک مهر اقتصاد درحال فعالیت است.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان با اشاره به اینکه با هدف اجرای منویات رهبر معظم انقلاب پیرامون اقتصاد مقاومتی در بانک مهر اقتصاد استان اصفهان، کارگروه اقتصاد مقاومتی در این بانک تشکیل شده است، ادامه داد: کار‌ گروه اقتصاد مقاومتی با استفاده از دیدگاه‌های اساتید برجسته دانشگاه در این بانک تشکیل شده است.

حمید نوری افزود: این کارگروه شامل سه کمیته تجهیز و تخصیص منابع، بهره‌‌وری و گفتمان سازی و فرهنگ اقتصاد مقاومتی به جهت اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی در حال فعالیت است.

مدیر کل بانک مهر اقتصاد استان اصفهان با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های خصوصی کشور خود را موظف به اجرای این سیاست‌ها می‌داند، تأکید کرد: با توجه به دستور ۲۴ بندی ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی لازم است این سیاست‌ها در بانک مهر اقتصاد بومی سازی شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر حضور پر رنگ‌تر بانک‌ها در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: افزایش تاب‌آوری اقتصاد، از بین رفتن فقر و بیکاری، استقلال اقتصادی کشور، تقویت و حمایت از تولیدات داخلی، افزایش صادرات و ارز‌آوری از جمله دستاوردهای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

نوری یادآور شد: در جلسات بعدی این کارگروه، پیش نویس سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تهیه وتدوین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز