خبرگزاری کار ایران

عرب خدایی خبر داد:

تاسیس دفاتر استانی جبهه متحد اعتدالگرایان تا پایان مهرماه

کد خبر : ۲۰۱۰۴۹

برنامه های جبهه متحد اعتدالگرایان برای انتخابات مجلس بعد از تشکیل شوراهای هماهنگی استان ها در موعد مقرر اعلام خواهد شد اما آنچه حائز اهمیت است تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و برائت از فتنه گران سیاسی و اقتصادی در صدر گزینش های این جبهه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سخنگوی جبهه متحد اعتدالگرایان از تاسیس دفاتر استانی این جبهه خبر داد و گفت: شورای هماهنگی جبهه متحد اعتدالگرایان در استان های سراسر کشور تا پایان مهرماه تشکیل خواهد شد.
به گزارش ایلنا، غلامعلی عرب خدایی سخنگوی جبهه متحد اعتدالگرایان از تاسیس دفاتر استانی این جبهه خبر داد و اعلام کرد: شورای هماهنگی جبهه متحد اعتدالگرایان در استان های سراسر کشور تا پایان مهرماه تشکیل خواهد شد.
وی افزود: این شوراها وظیفه دارند تمامی فعالان سیاسی را حول محور اعتدال و حمایت از دولت تدبیر و امید در یک جبهه سازماندهی کنند.
رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه در سال ۹۲تصریح کرد: از استانداران انتظار داریم روند تغییرات مدیران افراطی را که هنوز مانع از تحقق اهداف دولت تدبیر و امید هستند را بصورت انقلابی پیگیری کنند چرا که خواسته و ناخواسته امروز کسانی در بدنه دستگاه های دولتی از گذشته حضور دارند که از استقرار نظام اعتدالی در کشور ناخشنودند و استمرار مدیریت اینگونه افراد آفت بزرگی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و شادی دشمنان خارجی را موجب خواهد شد.
عرب خدایی خاطرنشان کرد: برنامه های جبهه متحد اعتدالگرایان برای انتخابات مجلس بعد از تشکیل شوراهای هماهنگی استان ها در موعد مقرر اعلام خواهد شد اما آنچه حائز اهمیت است تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و برائت از فتنه گران سیاسی و اقتصادی در صدر گزینش های این جبهه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز