خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی؛

شعبه شش و طرح توسعه ساختمان شعبه دو تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۹۱۳

در هفته دولت دو شعبه اصلی شش تبریز و هادیشهر و دو شعبه اقماری تسوج و خدآفرین همچنین طرح توسعه ساختمان اداری شعبه دو تبریز در راستای تسهیل امور مخاطبین افتتاح شد.

در مراسمی با حضور راعی، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی و مقامات استانی و شهرستانی، ‌ شعبه شش تبریز و طرح توسعه ساختمان اداری شعبه دو تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندار شهرستان تبریز در این مراسم با اشاره به چالش‌های سال‌های گذشته، ‌اظهار داشت: این سازمان با تلاش و همت مدیران به مسیر خود برگشته است.

رحیم شهرتی فر، تأکید کرد: این سازمان هم اکنون به دور از حواشی سیاسی فعالیت خود را ادامه می‌دهد، ‌ به طوری که با برنامه‌های خود در حوزه بیمه‌ای و سلامت نوید آینده‌ای بهتر برای بیمه شدگان و مستمری بگیران را دارد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد تأمین اجتماعی استان در هفته دولت، ‌خاطر نشان کرد: در هفته دولت دو شعبه اصلی شش تبریز و هادیشهر و دو شعبه اقماری تسوج و خدآفرین در راستای تسهیل امور مخاطبین افتتاح شد

رحیم اردلان خاطرنشان کرد: همچنین طرح توسعه ساختمان اداری شعبه دو تبریز نیز با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز