خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام طرح تلفنی تثبیت حفظ قرآن کریم ویژه حفاظ بالای ۲۵ جزء

کد خبر : ۲۰۰۸۸۶

پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم، طرح تلفنی تثبیت حفظ قرآن کریم ویژه حفاظ بالای ۲۵ جزء در سراسر کشور آغاز شد.

مهدی سلیمانی مدیر واحد آموزش‌های غیرحضوری دارالقرآن خانه کارگر گفت: پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم، طرح تلفنی تثبیت حفظ قرآن کریم ویژه حفاظ بالای ۲۵ جزء در سراسر کشور آغاز شد.

وی گفت: متأسفانه یکی از مشکلات حفاظ کل قرآن عدم مرور آیات و تثبیت ضعیف محفوظات بدلیل نبود کلاس‌های آموزشی مناسب و در دسترس نبودن آنهاست و این امر اغلب منجر شده تا آمادگی لازم را برای بهره برداری از حفظیات خود را نداشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس این مرکز دوره‌ای را تحت عنوان تثبیت تلفنی حفظ قرآن کریم طراحی نمود تامتقاضیان طرح در هر زمان و مکانی متانسب با برنامه کاری و آموزشی خود تحت آموزش اساتید پشتیبان قرار گیرند.

وی گفت: مدت زمان این دوره آموزشی یک سال می باشد که در دو سطح خوب و متوسط تقسیم‌بندی شده و هر قرآن‌آموز متناسب با سطح خود، برنامه آموزشی را اجرا می‌کند.

وی افزود: این مرکز برای اجرای دقیق برنامه‌های آموزشی، بسته کمک آموزشی و دفترچه‌های برنامه‌ریزی ویژه تثبیت محفوظات قرآن کریم را در اختیار حافظان قرآن قرار می‌دهد که قابلیت ثبت فعالیت‌های روزانه آموزشی تحت نظر استاد مربوطه را دارد که در ادامه اساتید به صورت منظم هفته‌ای دو مرتبه به صورت تلفنی با حفاظ قرآن تماس می‌گیرند و مطابق با برنامه آموزشی با آنها کار می‌کنند.

مدیر آموزش‌های غیرحضوری دارالقرآن خانه کارگر تصریح کرد: همزمان با برگزاری این دوره آموزشی، دوره‌های، صوت و لحن قرآن کریم نیز با هدف حضور همه جانبه در مسابقات حفظ قرآن کریم برای این افراد تحت نظر اساتید برجسته این حوزه برنامه‌ریزی شده است تا حافظان کل قرآن کریم بتوانند در طول مدت آموزش خود، آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و نیز سازمان تبلیغات اسلامی داشته باشند.

وی گفت: این طرح برای اولین بار در کشور است که به صورت تلفنی انجام می‌شود و متقاضیان طرح می‌توانند در هر زمان و مکانی متانسب با برنامه کاری و آموزشی خود تحت آموزش اساتید پشتیبان قرار گیرند.

سلیمانی درخصوص اساتید این طرح تصریح کرد: اساتید پشتیبان این طرح از حفاظ کل قرآن کریم هستند که در آزمون‌های اوقاف و سازمان تبلیغات قبول شده‌اند و تحت نظارت داوران بین‌المللی قرآن کریم تدریس می‌کنند.

وی در آخر افزود: متقاضیان این طرح می‌توانند تا پایان شهریور ماه سالجاری جهت ثبت نام با شماره ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند یا به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز