خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

با مخلان امنیت برخورد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۸۰۲

کرج بافت سیاسی و اجتماعی دارد و بیشتر ماهیت آن مهاجر پذیر است و همین امر تلاش مضاعف مسئولان را در حفظ امنیت می طلبد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه امنیت در کشور از اولویت‌ها است، تصریح کرد: باید برای حفظ این امنیت تلاش کرد و با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، در آیین معارفه دادستان شهرستان کرج، که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری البرز و جمع کثیری از مسئولان در سالن همایش‌های میلاد برگزار شد، با بیان اینکه امنیت برای جامعه مهم است، اظهار داشت: حفظ امنیت از اولویت‌ها است. علی رغم تهدیدات در نقاط مرزی کشور و وجود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، خوشبختانه کشور ما، ایران اسلامی، از امن‌ترین کشور‌ها است.

وی تصریح کرد: این امنیت باید حفظ شود و با کسانی که اخلال کننده نظم جامعه هستند، برخورد قاطع و عبرت آموز صورت گیرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه فعالیت دستگاه قضا در استان البرز و شهرستان کرج مطلوب ارزیابی می‌شود، ادامه داد: کرج بافت سیاسی و اجتماعی دارد و بیشتر ماهیت آن مهاجر پذیر است، همین امر در کنار جاذبه‌هایی همچون مجاورت با پایتخت آثار متعددی را در پی دارد و تلاش مضاعف مسئولان را در حفظ امنیت می‌طلبد.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود، بخشش و بزرگواری را از ویژگی‌های انسان‌های با کرامت دانست و گفت: انسان دارای کرامت، مغلوب دشمن درون و برون نمی‌شود و کریم کسی است که امیر نفس و اسیر نفس نباشد. اگر کسی دارای این روحیه ربانی و الهی بود که نه طغیان گر درون در او تأثیرگذار بود و نه شیطان بیرون، این انسان دارای کرامت نفس است.

رییسی دادستان کل کشور گفت: رمز ماندگاری ما در کرامت ما است. انسان سالک به دنبال آن است که کرامت را استوار کند و اگر با خلاف کرامت انسانی برخورد نشود، لغزش و انحراف را در پی خواهد داشت.

تببین فلسفه جهاد دفاعی و ویژگی‌های مدینه فاضله از دیگر محورهای سخنان رییس کل دادگستری به شمار می‌رفت، رئیسی در این رابطه نیز گفت: مدینه فاضله شهری است که در آن اخلاق، معنویت و عدالت به دور از هر گونه کژی و گناه حکم فرما باشد و با هر کونه آثار جرم و بی‌عدالتی در جامعه برخورد قاطع شود.

در پایان با اهداء لوحی از «علی فرهادی» دادستان سابق کرج قدردانی و «رضا شاکرمی» به عنوان دادستان جدید شهرستان کرج معرفی شد.

علی فرهادی از این پس به عنوان مدیر کل بازرسی تهران در سازمان بازرسی کل کشور فعالیت خواهد کرد.

در این مراسم فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرج، دادستان کل دادگستری استان البرز، روسای دادگستری حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز