خبرگزاری کار ایران

گلاب آدینه زنگ اجرای ویژه نمایش پارسا پیروزفر را می‌زند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۷۳۰

نمایش «بر پهنه دریا»، نوشته اسلاومیر مروژک به کارگردانی پارسا پیروزفر و با بازی سیاوش چراغی‌پور، هوتن شکیبا، علی ابدالی، پارسا پیروزفر و هوشنگ قوانلو تا ۱۷ مهرماه، هرشب ساعت ۲۰ اجرا خواهد داشت.

نمایش بر پهنه دریا با کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر که از ۵ شهریورماه اجرای عمومی خود را در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، شنبه ۸ شریورماه اجرای ویژه­‌ای خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، در این اجرا به رسم آیین­های افتتاحیه، گلاب آدینه زنگ نمادین این اجرا را به صدا درخواهد آورد. این هنرمند عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون پیش از این نیز زنگ آغاز نمایش­های دیگری را در تماشاخانه ایرانشهر نواخته است. در این مراسم که با اجرای مسعود فروتن برگزار می­شود پارسا پیروزفر، دکتر مجید سرسنگی و گلاب آدینه سخنرانی کوتاهی خواهند داشت.

نمایش «بر پهنه دریا»، نوشته اسلاومیر مروژک به کارگردانی پارسا پیروزفر و با بازی سیاوش چراغی‌پور، هوتن شکیبا، علی ابدالی، پارسا پیروزفر و هوشنگ قوانلو تا ۱۷ مهرماه، هرشب ساعت ۲۰ اجرا خواهد داشت. آتوسا قلم‌فرسایی طراح صحنه و لباس و نورالدین حیدری‌ماهر برنامه‌ریز و مدیر تولید این اثر نمایشی هستند.

پیروزفر پیش از این نیز نمایش‌های «گلن‌گری، گلن‌راس» و «سنگ‌ها در جیب‌هایش» را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده بود.

اسلاومیر مرژوک نمایشنامه‌نویس مشهور لهستانى، «بر پهنه دریا» را در سال ١٩۶١ نوشته است. این کمدى سیاه، روایتگر موقعیت منحصر به فرد سه مرد متمدن و کشتی‌شکسته است که روى کلکى در میان اقیانوس سرگردانند.

علاقه‌مندان برای خرید اینترنتی بلیت می‌توانند به سامانه الکترونیکی تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۲۵ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز