خبرگزاری کار ایران

در پی ارائه نمایش قابل توجه هستیم؛

فائزی: همه هدفم کمک به تیم است / توقع بالای مردم، کار ما را سخت تر می کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۷۳

در اولین تجربه مسابقات جهانی ام همه تلاشم را بکار می برم تا نظر سرمربی را جلب کنم. چه فیکس باشم یا نباشم، همه هدفم کمک به تیم است و بس.

سامان فائزی دو بازی دوستانه مقابل استرالیا را برای هماهنگی تیم مفید دانست.

به گزارش ایلنا، سرعتی زن تیم ملی کشورمان که با مصدومیت دستش، لیگ جهانی را از دست داد، برای اردوی امریکا دوباره به تمرینات تیم ملی بازگشت، پس ز دو دیدار دوستانه مقابل استرالیا گفت: «دو بازی با استرالیا خیلی خوب بود. تیم احتیاج داشت تا با شرایط بازی در لهستان آشنا شود و بچه ها بیشتر با هم هماهنگ شوند. چراکه با برگشت از اردوی امریکا بچه ها خسته بودند. فکر می کنم تیم در این دو بازی هماهنگ تر شد.»

وی در باره نتیجه ایران در مسابقه های قهرمانی جهان تصریح کرد: «رقابت های قهرمانی جهان، دومین مسابقه معتبر بعد از المپیک محسوب می شود. بهترین تیم های دنیا می آیند. ایران هم گروه سختی هم دارد اما سعی می کنیم نمایش قابل توجهی داشته باشیم. مسابقه سخت و توقع بالای مردم، کار ما را سخت تر می کند.»

سرعتی زن تیم ملی که برای اولین بار مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می کند، گفت: «در اولین تجربه مسابقات جهانی ام همه تلاشم را بکار می برم تا نظر سرمربی را جلب کنم. چه فیکس باشم یا نباشم، همه هدفم کمک به تیم است و بس.»

فائزی درباره وضعیت دستش خاطر نشان کرد: «دستم خوب شده. خدا را شکر بعد از یک ماه تمرین بدنسازی، با پایان لیگ جهانی به اردو برگشتم و کارم را شروع کردم. حالا هم خوبم. وقتی مصدوم بودم تمرینات بدنسازی را با تیم انجام می دادم، دست چپم مصدوم بود و با دست راست می توانستم اسپک بزنم. اصولا همان موقع هم کارهای توپی را تا حد اسپک انجام می دادم. کواچ هم تاکید داشت تا آمادگی بدنی ام را حفظ کنم تا بعد از لیگ جهانی دوباره به اردو برگردم.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز