خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان:

رویکر اصلی درسال تحصیلی ۹۴-۹۳توانمند سازی نیروی انسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۲۵

با همکاری وتعاون معلمان ومسئولان آموزش وپرورش ۷۰درصد از مشکلات این دستگاه عظیم در درون خود آموزش و پرورش قابل حال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در گردهمایی کارشناسان امور اداری و نیروی انسانی ادارات شهرستان ها و مناطق استان گفت: رویکر اصلی آموزش وپرورش درسال تحصیلی ۹۴-۹۳توانمند سازی نیروی انسانی است.

به گزارش ایلنا از کرمان، جهانگیری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت سالروز شهادت باهنر و رجایی گفت: شهیدان باهنر و رجایی افتخار آموزش و پرورش والگوی دولت مردان ایران سلامی درهمه ادوار گذشته و آینده بوده وهستند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دریایی از کار و فعالیت است خاطرنشان کرد: با همکاری و تعاون معلمان و مسئولان آموزش و پرورش ۷۰درصد از مشکلات این دستگاه عظیم در درون خود آموزش و پرورش قابل حال است.

وی از آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مادر و زیر ساختی یاد کردو اظهار داشت: پیشرفت قابل توجه کشورهای توسعه یافته مرهون توجه اصولی به آموزش وپرورش است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، آموزش با رویکردکاربردی، پرورش با خروجی رفتار قابل مشاهده، و عزتمندی معلم را از سیاست های کلان آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید دانست و گفت: مهارت معلم لازمه تحقق این اهداف بزرگ است.

ابراهیم جهانگیری با بیان اینکه منزلت و عزتمندی معلم درگرو مهارت معلم است افزود: عزتمندی و منزلت معلم زمانی درجامعه تثبیت می شود که معلم با تمام وجود مجهز به آگاهی، بصیرت وعلم روز باشد.

جهانگیری با بیان اینکه درآموزش وپرورش هرقفل وگره ای توسط معلم باز می شود گفت: نیروی انسانی شاه کلید فعالیت های آموزش وپرورش است.

وی افزود: ساماندهی و بهسازی نیروی انسانی یکی از سیاست های اصلی آموزش وپرورش در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نگه داشتن، جذب و بروز رسانی نیروی انسانی در آموزش و پرورش یک اصل اساسی است، تاکید کرد: جذب و بروز رسانی نیروی انسانی باید متناسب با نیاز های آموزش و پرورش باشد.

ابراهیم جهانگیری خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در آموزش و پرورش در تمام دنیا جدی و مهم است که با مشارکت های فکری، مادی و اجرایی درجهت پیشبرد اهداف آموزش وپرورش محقق می‌شود.

جهانگیری تاکید کرد: باید درسال تحصیلی جدید ۲۵درصد از کمک های اولیاءبه مدارس به آموزش و توانمندسازی معلمان طبق شاخص های تعین شده اختصاص یابد.

وی ضمن اشاره به تشکیل دبیرخانه کمیسیون تحول اداری در آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تحول اداری باید در جهت اصلاح فرایندها و بهسازی نیروی انسانی باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز