خبرگزاری کار ایران

مقابل ژاپن با برنامه بازی کردیم؛

اکبری: هیچ حریفی ساده نیست / ساکاهی: دریافت ایران خیلی خوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۹۶

اگر بازیکنان احساس کنند که حریفی ساده است، ۳۰ درصد توانایی خود را از دست خواهند داد. بنابر این نباید هیچ حریفی را ساده پنداشت

سرمربی تیم ملی ب والیبال گفت: در تورنمنت های مهم هیچ حریفی برای تیم ها ساده نیست.

به گزارش ایلنا، پیمان اکبری پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ب ایران مقابل ژاپن افزود: اگر بازیکنان احساس کنند که حریفی ساده است، ۳۰ درصد توانایی خود را از دست خواهند داد. بنابر این نباید هیچ حریفی را ساده پنداشت.

وی با بیان اینکه تیم ژاپن امروز تمام تلاش خود را برای استقامت برابر ایران به کار گرفت، گفت: از عملکرد بازیکنان راضی هستم و آنها مقابل این تیم خوب هماهنگ بودند.

ساکاهی: دریافت ایران خیلی خوب بود

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ایران امروز در دریافت نمایش خوبی داشت و نتوانستیم برنامه های خود را در زمین پیاده کنیم.

به گزارش ایلنا، شینگو ساکاهی پس از شکست برابر تیم ملی ب ایران گفت: والیبال ایران از سطح بالایی برخوردار است و امروز نیز نماینده این کشور در جام کنفدراسیون آسیا عملکرد خوبی داشت. بازیکنان ایران در دریافت و اسپک عالی کار کردند و بازیکنان ژاپن نیز در دفاع ناموفق بودند.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن رضا صفایی را در بین بازیکنان ایران بهتر دانست و گفت: در مجموع تیم ایران خوب کار کرد اما بازیکنان شماره ۱۳ آنان بهتر بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم به هفدهمین دوره بازی های آسیایی کره جنوبی اعزامی می شود، گفت: ژاپن با تیم دیگری در بازی های آسیایی شرکت می کند.

تیم ملی ب والیبال ایران امروز جمعه و در مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون آسیا موفق به شکست ژاپن شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز