خبرگزاری کار ایران

با شرایط آرمانی فاصله دارم؛

محمودی: انتظارات مردم از والیبال باید منطقی تر باشد / چاره‌ای جز حرکت رو به جلو نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۲۲

فشار که خیلی زیاد است اما چاره‌ای نداریم و باید رو به جلو حرکت کنیم فقط تقاضا می‌کنم انتظارات مردم یک مقدار منطقی باشد و منطقی‌تر به مسائل نگاه کنند.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است بازیکنان کواچ هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند و در یک هفته‌ای که تا مسابقات قهرمانی مردان جهان در لهستان باقی مانده تلاش می‌کنند تا با هماهنگی و آمادگی کام وارد این رقابت‌ها شوند.

گفتگوی شهرام محمودی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*بازی‌های دوستانه‌ای که در امریکا داشتید راضی‌کننده بود؟
بازی‌های خوبی بود و می‌تواند به تیم ملی کمک کند. فقط دوری راه و خستگی یک مقدار ما را اذیت کرد، اما بازی‌های تدارکاتی با امریکا می‌تواند قبل از مسابقات لهستان برای ما مفید باشد.

*از نتایجی که مقابل امریکا گرفتید راضی هستید؟
شاید خیلی‌ها از این نتایج راضی نبودند، اما تیم ما در دوره بدنسازی بود و از آمادگی کامل دور بودیم و این بازی‌ها برای هماهنگی بچه‌ها خوب بود. نتایج ما در این اردو خیلی خوب نبود، اما امریکا قهرمان لیگ جهانی است و نباید خیلی انتظار داشته باشیم.

*در آستانه مسابقات لهستان شرایط تیم ملی چطور است؟
هنوز به حالتی که همیشه داشتیم، نرسیده‌ایم. امیدوارم به آمادگی برسیم و در این هفته مشکلات ما برطرف شود و با آمادگی کامل وارد مسابقات لهستان شویم.

*در امریکا به میدان رفتی و بازی کردی. شرایط بدنی خودت پس از مصدومیتی که داشتی چطور است؟
بهترم، خدا را شکر خیلی بهتر هستم و در بازی آخر که بازی کردم راضی بودم، اما هنوز با آمادگی کامل فاصله دارم و تلاش می‌کنم در این یک هفته به شرایط آرمانی برسم.

*تیم ملی در لهستان چه هدفی را دنبال می‌کند؟
هدف‌مان این است که ان‌شاءالله از گروه خودمان صعود کنیم و با نتیجه خیلی خوب به مرحله بعد برویم تا در دور بعدی مسابقات راحت تر بازی کنیم. خیلی خوب به مرحله بعد برویم تا در دور بعدی مسابقات راحت‌تر بازی کنیم.

*در لهستان دنبال سکوی جهانی نیستید؟
صددر صد هستیم، اگر از گروه‌مان صعود کنیم چراکه نه؛ اگر از گروه‌مان صعود کنیم صددرصد دنبال سکو هستیم. مسابقات لهستان بسیار مهم است و هم بچه‌های تیم ملی می‌خواهند بهترین عملکرد را داشته باشند اما گروه‌مان خیلی دشوار است و امیدوارم نتیجه‌ای بگیریم که دل مردم شاد شود.

*انتظارات مردم از تیم ملی خیلی بالاست این انتظارات روی شما فشار وارد نمی‌کند؟
فشار که خیلی زیاد است، اما چاره‌ای نداریم و باید رو به جلو حرکت کنیم. فقط تقاضا می‌کنم انتظارات مردم یک مقدار منطقی باشد و منطقی‌تر به مسائل نگاه کنند. کارمان خیلی سخت است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم که مردم شاد شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز