خبرگزاری کار ایران

حسینی مطرح کرد:

انتقاد از عملکرد دستگاه‌های نظارتی دولت در بررسی مباحثفساد در فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۰۷

فوتبال ما در حدی نیست که کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر مباحثفساد آن باشد چراکه با وجود گرفتاری های مهم تر در کشور تب این فساد آنقدر فراگیر نیست که وقت این کمیسیون گرفته شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: در فدراسیون فوتبال گروهی برای برخورد با منشوری‌ها وجود دارد که این گروه ضعف مدیریتی داشته و درگیر فساد هستند.

به گزارش ایلنا، سید هادی حسینی ضمن بیان این مطلب، درباره وجود فساد در عرصه فوتبال کشور گفت: فساد مسئله‌ای است که از زمان خلقت بشر بوده و تا آخر زمان نیز ادامه دارد و مخصوص زمان خاص و لباس خاصی نیست، فقط شاید در برهه‌ها و جایگاه‌های خاص، شیوه‌های آن فرق کند.

نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه من منکر وجود فساد در فوتبال کشور نیستم، عنوان کرد: با این حال معتقدم نه تنها فساد در فوتبال بیشتر از عرصه‌های دیگر نیست، بلکه کمتر است. فوتبال بخشی از ورزش کشور محسوب می‌شود و معمولا ورزشکاران از اقشار سالم تر جامعه هستند.

حسینی ادامه داد: به عنوان یک متخصص ورزش می‌گویم، فوتبال ما در حدی نیست که کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر مباحثفساد آن باشد چراکه با وجود گرفتاری‌های مهم‌تر در کشور تب این فساد آنقدر فراگیر نیست که وقت این کمیسیون گرفته شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه وظیفه کمیسیون اصل ۹۰ بررسی فرآیند فساد است، یادآور شد: نظارت بر فساد در فوتبال به عهده دستگاه‌های نظارتی دولتی مثل حراست وزارت ورزش و جوانان، وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی کل‌کشور است.

وی در گفت‌وگو با خانه ملت همچنین با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های نظارتی دولت در بررسی مباحثفساد در فوتبال، خاطرنشان کرد: وظیفه کمیسیون اصل ۹۰ بررسی فرایند فساد و خشکاندن آن در ریشه است و اینکه همچنان ما شاهد فساد در فوتبال کشور هستیم مشکل را باید در عملکرد دستگاه‌های نظارتی دولت جویا شد.

حسینی در پایان با بیان اینکه جریان مبارزه با فساد در داخل فدراسیون فوتبال مشکل دارد، تصریح کرد: در فدراسیون فوتبال گروهی برای برخورد با منشوری‌ها وجود دارد که حتی سرگروه و اعضای این گروه نیز ضعف مدیریتی داشته و درگیر فساد هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز