خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

آزادگان جلوه‌های ماندگار ایثار و مقاومتند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۴۴

امروز بعداز گذشت سال‌ها از پایان دفاع مقدس، ایثارگران و آزادگان که از نعمات این دوران محسوب می‌شوند، همچنان وفادار به ایران اسلامی هستند.

استاندار گیلان همزمان با سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی با جمعی از این جلوه‌های ایثارو مقاومت ملت ایران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، استاندار گیلان با تجلیل از شکیبایی و مقاومت آزادگان سرافراز و خانواده‌هایشان گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس جلوه‌های زیبایی ازایثار و مقاومت را برای ثبت در تاریخ به جای گذاشتند که شهدا و جانبازان و آزادگان طلایه داران این افتخار آفرینی هستند.

محمدعلی نجفی قدرت، عزت و سربلندی هر ملتی را با اتکاء به نیروی درون و فرزندان آنان می‌سر دانست و گفت: امروز ایثارگران بزرگوار از افتخارات مردم ایران و تاریخ اسلام هستند.

وی قدر‌شناسی همیشگی از افتخار آفرینان همچون آزادگان را برای بقاء ملت ضروری دانست و گفت: امروز بعداز گذشت سال‌ها از پایان دفاع مقدس، ایثارگران و آزادگان که از نعمات این دوران محسوب می‌گردند همچنان وفاداربه ایران اسلامی هستند.

استاندار گیلان ادامه داد: این وفاداری درس ماندگار برای همهٔ کسانی است که قلبشان برای کشور می‌طپد.

نجفی با بیان اینکه امروز دشمنی‌های غرب با کشورمان از بخش نظامی به بخش اقتصادی کشیده شده است گفت: امروز باید تلاش کنیم با تقویت اقتصاد داخلی و افزایش سطح معیشت مردم در این عرصه نیز پیروز شویم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید با همین هدف و فراهم کردن بستر آرامش و امید قصد دارد از بار مشکلات مردم بکاهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز