خبرگزاری کار ایران

عبادی در تذکر شفاهی:

مسئولان دولتی و شرکت سپاهان از مردم در پی سقوط هواپیما عذرخواهی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۲۹

علاوه بر وزیر راه و شهرسازی، باید مسئولان دولتی و شرکت سپاهان نیز از مردم به دلیل وقوع این حادثه عذرخواهی کنند و همچنین از آقای آخوندی درخواست می‌کنم تعداد پروازهای استان خراسان جنوبی را افزایش دهد و در زمینه ارتقای کیفیت هواپیماها نیز رسیدگی لازم را به‌عمل آورد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: مسئولان دولتی و شرکت سپاهان باید از مردم به دلیل سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ عذرخواهی کنند.

به گزارش ایلنا، سید محمدباقر عبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: با وجود گذشت چند روز از سقوط هواپیما که بیشتر سرنشینان آن اهل استان خراسان جنوبی بودند، وزیر راه و شهرسازی تاکنون عذرخواهی نکرده است.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر وزیر راه و شهرسازی، باید مسئولان دولتی و شرکت سپاهان نیز از مردم به دلیل وقوع این حادثه عذرخواهی کنند و همچنین از آقای آخوندی درخواست می‌کنم تعداد پروازهای استان خراسان جنوبی را افزایش دهد و در زمینه ارتقای کیفیت هواپیماها نیز رسیدگی لازم را به‌عمل آورد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یادآور شد: جاده‌های استان خراسان جنوبی از وضعیت خوبی برخوردار نیست، بنابراین وزیر راه و شهرسازی باید به این وضعیت رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز