خبرگزاری کار ایران

شهردار فومن در جمع خبرنگاران؛

همیشه پاسخگوی خبرنگاران هستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۰۳

شهرداری فومن هیچ تغییری نکرده است و حتی ما کسانی را اخراج کرده @ ایم تا شهرداری فامیلی اداره نشود.

شهردار فومن با تبریک روز خبرنگار گفت: بنده خود را همیشه پاسخگوی خبرنگاران می‌دانم و حاضرم در تمام زمینه‌ها به سوالات این عزیزان پاسخ دهم.

به گزارش ایلنا از فومن، هوشنگ عباسقلی زاده با اشاره به اینکه خبرنگاری یک علاقه است افرود: در صدد هستیم تا مشکلات شهر به درستی منعکس شود تا ما نیز از موضوعات با خبر شویم.
وی با بیان اینکه: این شهرداری‌‌ همان شهرداری قبل است که قبلاً می‌خواست حقوق پرسنل خود را پرداخت کند زمین می‌فروخت یا ۶۰۰ میلیون پول CNG را صرف این کار می‌کرد، که در حال حاضر این موضوع اصلاح شده و هزینه‌ها را نیزکاهش داده‌ایم.

عباسقلی‌زاده بیان داشت؛ شهرداری فومن هیچ تغییری نکرده است و حتی ما کسانی را اخراج کرده‌ایم تا شهرداری فامیلی اداره نشود.

وی گفت؛ امروز هم تاکید داریم که نیروهای فعلی شهرداری باید آموزش ببینند و نیاز به جذب نیروی جدید نیست.

عباسقلیزاده با اشاره به اینکه فومن از سال ۱۳۱۰ شهرداری داشته است افزود؛ فومن اقتصاد شهری خود را از دست داده است، قبلاً خرید صومعه سرا از فومن بود اما امروز بالعکس شده است.

وی گفت: باید تلاش شود تا مسافر را با ایجاد هتل و مراکز تفریحی در شهر نگه داشته و برای ثروتمند‌تر شدن مردم فومن تلاش کنیم تا شهرداری نیز بتواند از لحاظ مالی تقویت شود.

شهردار فومن با اشاره به گذشت یکسال از عمر شورا و استفاده از سه ساله باقیمانده افزود: من خود ساکن شهر فومن هستم و از برخی کارمندان نیز که در شهرهای دیگر سکونت دارند گله مندم.

وی با اشاره به بازید خود و اعضای شورا از شهر جدید التاسیس ماکلوان گفت: عده‌ای در نشریان گفتند چرا از آنجا بازدید نموده‌اید و چرا می‌خواهید در آنجا سرمایه گذاری کنید که طبق قانون و در صورت دستور دولت هیچ اشکالی وجود نداشته و هیج شخصی نمی‌تواند از آن جلوگیری کند.

وی بیان داشت؛ آبادانی و پیشرفت شهر ماکلوان را پیشرفت شهر فومن می‌بینم، چون مسارفان باید از شهر فومن عبور کرده و به ماکلوان برسند که قطعاً در توسعه شهر فومن نیز موثر خواهد بود.

وی در خصوص طرح ممیزی املاک شهر فومن گفت: اکنون اطلاعات درستی از املاک شهر فومن در شهرداری وجود ندارد و می‌خواهیم سیستم جامعی را به این منظور راه اندازی نموده و شناخت لازم را از محلات داشته باشیم تا بتوانیم خدمات رسانی بهتر ی به شهروندان انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز