خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرمانشاه:

آزادگان کرمانشاهی مردانه در مقابل مشکلات روحی و جسمی دوران اسارت خود ایستاده اند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۶۴

در همین استان کرمانشاه آزادگان بسیاری داریم که علیرغم مشکلات روحی و جسمی که در دوران اسارت برای آنها پیش آمده است، بازهم همچنان مردانه ایستاده اند.

آیت الله مصطفی در مراسم تجلیل از آزادگان این استان، اظهار داشت: آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حق بسیار بزرگی بر گردن این ملت و استان دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه آزادگان و رزمندگان امروز به این مملکت ارزش و قدرتی غیرقابل وصف داده‌اند، گفت: امروز ایران در مقامی قرار گرفته است که تمامی معادلات جهانی بدون در نظر گرفتن ایران اسلامی بی‌اثر خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: همین ایثارگری‌های هشت سال دفاع مقدس ایران را به جایی رسانده است که امروز مقام معظم رهبری بهترین و قوی‌ترین مواضع را در مقابل قدرتهای بزرگ دنیا می‌گیرد.

آیت الله علما تاکید کرد: آزادگان در هشت سال دفاع مقدس با تحمل سختی‌ها و مرارتهایی که کشیدند، شخصیت و انسانیت ایرانی بودن را به رژیم بعثی نشان دادند و ثابت کردند که در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی از هرگونه فداکاری دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه باید به مشکلات و نیازهای آزادگان و خانواده‌های معظم آن‌ها توجه بیشتر از پیش داشته باشیم، گفت: آزادگان حق بزرگی بر گردن نظام و مردم این کشور دارند. در همین استان کرمانشاه آزادگان بسیاری داریم که علیرغم مشکلات روحی و جسمی که در دوران اسارت برای آن‌ها برای پیش آمده است بازهم همچنان مردانه ایستاده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز