خبرگزاری کار ایران

تیم ملی متحول و نوسازی می‌شود؛

صائبی: شرایط جوی اینچئون برای بازیکنان شبیه‌سازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۶۱

تیم‌های دنیا به سمتی رفته‌اند که از بازیکنان بلندقامت استفاده می‌کنند و ما نیز باید این مساله را در نظر بگیریم و به مرور ورزشکارانی را با شرایط فیزیکی مطابق با تیم‌های مطرح دنیا به خدمت بگیریم.

سرمربی تیم ملی والییال نشسته درخصوص شرایط شاگردانش در اردوی آمادگی رقابت های پاراآسیایی اینچئون گفت: پله اول مسابقات پاراآسیایی است و برای شرکت در این مسابقات حدود ۳۰ تا ۴۰درصد از تیم دستخوش تحول و جوان‌گرایی شد

به گزارش ایلنا، فرید صائبی با اشاره به اردوهای در نظر گرفته شده برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی گفت: تا زمان اعزام به کره، ۴ مرحله اردو در نظر گرفته شده که در حال حاضر اولین مرحله آن در حال برگزاری است و ۳ اردوی دیگر هر ۱۲ روز یک‌بار برگزار خواهند شد.

صائبی افزود: دو اردوی بعدی در شهرهای تبریز و اردبیل برگزار می‌شوند که آب و هوای خنک تری دارند و علت انتخاب این دو شهر، علاوه بر ایجاد تنوع، شبیه سازی شرایط آب و هوایی اینچئون برای بازیکنان است تا هنگام حضور در محل برگزاری مسابقات، از نظر تطابق با شرایط جوی دچار مشکل نشوند واردوی آخر که متصل به اعزام نیز هست، در تهران برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با اشاره به نوگرایی در تیم ملی گفت: در حال حاضر هدف اصلی ما رقابت‌های پارالمپیک برزیل است که برای حضور شایسته در این رویداد، پله پله باید پیش برویم. پله اول مسابقات پاراآسیایی است و برای شرکت در این مسابقات حدود ۳۰ تا ۴۰درصد از تیم دستخوش تحول و جوان‌گرایی شد و از بازیکنانی دعوت کردیم که برای اولین بار است در ترکیب تیم ملی حضور دارند و از فیزیک مناسبی برخوردار هستند.

وی در این‌خصوص خاطرنشان کرد: تیم‌های دنیا در حال حاضر به سمتی رفته‌اند که از بازیکنان بلند قامت استفاده می‌کنند و ما نیز باید این مساله را در نظر بگیریم و به مرور ورزشکارانی را با شرایط فیزیکی مطابق با تیم‌های مطرح دنیا، به خدمت بگیریم.

صائبی افزود: در این اردو از ۱۴ بازیکن دعوت کردیم که ۵ نفر از آنها از بازیکنان جوان و جدید هستند و از اردوی بعدی ۱۲ نفر در ترکیب تیم ملی خواهند ماند.

سرمربی تیم ملی در مورد برنامه‌های این اردوها گفت: در این مرحله از تمرینات، بیشترین زمان را برای تست‌گیری و سنجش آمادگی جسمانی اختصاص می‌دهیم، در اردوی دوم همراه با آمادگی جسمانی، تمرینات تاکتیکی و کارگروهی نیز انجام می‌شود و در اردوی سوم و چهارم بیشترین وقت برای کار فنی و تکنیکی اختصاص می‌یابد.

وی در پایان گفت: علاوه بر موارد ذکر شده، رقابت‌های تدارکاتی نیز برای تیم ملی در نظر گرفته شده، به عنوان مثال در اردویی که در شهر تبریز برگزار می‌شود، پیش‌بینی شده تا دیدارهای تدارکاتی با تیم گسترش فولاد تبریز انجام شود.

تمرینات ملی‌پوشان تیم والیبال‌نشسته از ۲۲ مرداد آغاز شده و هر روز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر(۱۰ الی ۱۲ و ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰) در محل کمپ تیم‌های ملی انجام می‌شود و روز ۲۸ به کار خود پایان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز