خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لنگرود در مجلس:

رسانه‌ها افتخار آفرینی ایثارگران را به نسل جوان منتقل کنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۵۷

هنرمندان، نویسندگان و جراید افتخار آفرینی‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت آزادگان را در برابر ظلم و استکبار را به نسل جوان منتقل کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: هنرمندان، نویسندگان و جراید افتخار افرینی‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت آزادگان را در برابر ظلم و استکبار را به نسل جوان منتقل کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهرداد لاهوتی در همایش تجلیل از آزادگان استان گیلان حضور آزادگان در لنگرود را سبب سربلندی مردم این شهرستان و یک اقدام بزرگ فرهنگی دانست و افزود: لنگرود شهر شهدایی مانند املاکی، قبادی، رضوان‌خواه و اصغری‌خواه است.

وی خاطرنشان کرد: شهری با چنین سابقه ایثارگری باید خدمتگزار آزادگان ۸ سال دفاع مقدس باشد.

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان گیلان دارای بیش از ۲۶۰۰ آزاده می‌باشد که سهم لنگرود ۱۴۶ آزاده سرافراز است.

لاهوتی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه افزود: ‌هر انسان آزاده‌ای با شنیدن و مشاهده فجایع اخیر در غزه غمگین می‌شود و آزادگان این قضیه را به خوبی درک می‌کنند.

وی اظهار کرد: در حمله اخیر رژیم اشغالگر اسرائیل و مقاومت مردم غزه بار دیگر تبلیغی برای مقاومت و مردم فلسطین در دنیا بود که در برابر ظلم قد علم کرده و ایستادند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دنیای امروز که اساس بنیان خانواده دچار اسیب شده است باید تلاش کنیم تا بنیان خانواده را محکم و استوار و بر عقیده‌های دینی و ایلامی پایدار نگه داریم.

لاهوتی خاطرنشان کرد: هنرمندان، نویسندگان و جراید افتخار افرینی‌ها و فرهنگ ایثار و مقاومت آزادگان را در برابر ظلم و استکبار را به نسل جوان منتقل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز