خبرگزاری کار ایران

در سه ماه اول سال؛

استان البرز در کاهش تصادفات برون شهری رتبه اول را دارا است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۵۵

استان البرز با کاهش ۵۰ درصدی در تعداد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی، رتبه اول کشوری در کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را کسب کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز گفت: استان البرز با کاهش ۵۰ درصدی در تعداد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی، رتبه اول کشوری در کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را کسب کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، قاسم باقری با اعلام این موضوع گفت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، استان البرز طی ۳ ماهه اول سال ۹۳ رتبه اول کشوری را در کاهش تصادفات برون شهری و روستایی کسب کرده است.

باقری افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی استان برای کسب این رتبه تلاش‌ها و کارهای بسیار خوبی در بحثایمن‌سازی، بهسازی جاده‌ها و فرهنگ‌سازی انجام شده است.

وی افزود: به رغم حجم تردد بسیار زیاد در محورهای استان و به دلیل وجود چند محور پرتردد کشور در استان البرز، همچنین جاذبه‌های گردشگری موجود در استان و عبور مسافران استان‌های شمالی و غربی، کاهش آمار تصادفات و کسب رتبه اول کشوری را در پی داشته است.

مدیر کل حمل و نقل وپایانه‌های استان البرز ابراز امیدواری کرد که با ادامه و گسترش این اقدامات، آمار تصادفات در استان کاهش بیشتری یافته و مسافران با آسایش خاطر سفرهای خود را انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز