خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت:

بیمارستان شفت افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۴۸

با دستور وزیر بهداشت مبلغ ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان امام رضا(ع) شفت اختصاص یافت.

فرماندار شفت گفت: با رایزنی‌هایی صورت گرفته و تلاش نماینده شهرستان بیمارستان امام رضا(ع) شفت به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار کرد: هشتم شهریور امسال مراسمی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در شفت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم که با حضور مسئولان و دهیاران برگزار می‌شود، از کارمندان نمونه شهرستان تجلیل می‌شود.

این مسئول در جمع مدیران این شهرستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال تعداد ۴۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۱۰ میلیارد ریال در شهرستان شفت افتتاح می‌شود.

فرماندار شفت با اشاره به افتتاح ۵ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه شفت توسط بخش‌خصوصی، اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح می‌شوند.

محمودی با اشاره به اینکه بیمارستان امام رضا(ع) شفت در حال آماده سازی است، تصریح کرد: این بیمارستان به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاح کامل بیمارستان امام رضا(ع) شفت در هفته دولت امکانپذیر نیست خاطرنشان کرد: با رایزنی‌هایی که صورت گرفت و تلاش نماینده شهرستان و دستور وزیر بهداشت مبلغ ۳ میلیارد تومان به این بیمارستان اختصاص پیدا کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز