خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی؛

افتتاح اولین تالار اختصاصی بورس کالای مناطق آزاد ایران در انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۱۳

تالار بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی، حلقه تکمیل کننده روند طی شده از سوی این سازمان در جهت رونق فضای کسب و کار اقتصادی در محدوده منطقه با هدف تثبیت و شفافیت مبادلات تجاری و حذف واسطه های تجاری به منظور ایجاد یک مزیت رقابتی، ایجاد می شود.

با حضور استاندار گیلان، مدیرعامل بورس کالای کشور و مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین استان گیلان، اولین تالار اختصاصی بورس کالای مناطق آزاد کشور، فردا در این منطقه رسماً شروع به کار می کند.

به گزارش ایلنا از انزلی، امین افقی گفت: این تالار در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده میان سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت بورس کالای ایران در مجتمع تجاری کاسپین واقع در فاز تجارت منطقه، به صورت رسمی آماده ارائه خدمات به تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

وی افزود: تالار بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی، حلقه تکمیل کننده روند طی شده از سوی این سازمان در جهت رونق فضای کسب و کار اقتصادی در محدوده منطقه با هدف تثبیت و شفافیت مبادلات تجاری و حذف واسطه های تجاری به منظور ایجاد یک مزیت رقابتی، ایجاد می شود.

این مسئول بیان داشت: در تالار نمایندگی کارگزاران بورس کالا در منطقه آزاد انزلی، معاملات کلیه کالاهای پذیرفته شده در بورس کالای ایران صورت می پذیرد و این تالار آماده ارائه خدمات به تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و ضمن کمک به امکان جذب سرمایه گذاری خارجی، در راستای رونق فضای کسب و کار اقتصادی در منطقه آزاد انزلی فعالیت خواهد کرد.

افقی تصریح کرد: در پی تصویب ضوابط صدور مجوز تاسیس و فعالیت دفاتر پذیرش و تالار معاملات کارگزاری بورس کالا، شرایط لازم برای تاسیس تالار نمایندگی کارگزاران بورس کالای ایران در سطح کشور فراهم شده و شرکت کارگزاری آگاه از سوی این سازمان و شرکت بورس کالای ایران به عنوان مجری طرح فعال سازی بورس کالای منطقه آزاد انزلی معرفی و علاوه بر این شرکت، شرایط لازم برای حضور و خدمات رسانی دیگر شرکتهای کارگزاری بورس فرآهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز