خبرگزاری کار ایران

در حمایت از مردم غزه انجام شد:

تجمع اعضای خانه کارگر مقابل سفارت فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۰۶

«این تجمع با حضور اعضای اتحادیه‌ پیشکسوتان جامعه کارگری کشور و اتحادیه کارگران قرار دادی و خانه‌های کارگر شهر تهران، اسلامشهر، پاکدشت، ورامین، رباط کریم، شهریار، قزوین، سمنان برگزار شد.»

جمعی از کارگران عضو خانه کارگر و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور در حمایت از مردم مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم اسرائیل مقابل سفارت فلسطین تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این تجمع با حضور اعضای اتحادیه‌ پیشکسوتان جامعه کارگری کشور و اتحادیه کارگران قرار دادی و خانه‌های کارگر شهر تهران، اسلامشهر، پاکدشت، ورامین، رباط کریم، شهریار، قزوین، سمنان و دیگر اقشار مردم از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه در مقابل سفارت فلسطین برگزار شد.

«حسن صادقی» رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری کشور که از سخنرانان این تجمع اعتراضی بود، با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه، اتحاد مسلمانان را تنها رمز نابودی این رژیم و نجات مردم فلسطین دانست.

او با انتقاد از سکوت سران کشورهای عربی در قبال جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل، حمایت از فلسطین و مردم مظلوم را بخشی از هویت و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و بر حمایت از مردم غزه تا پیروزی مقاومت اسلامی تاکید کرد.

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری افزود: امروز ما کارگران و اعضای خانه کارگر و اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در میدان فلسطین مقابل سفارت فلسطین گرد هم آمده‌ایم تا احساس همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین در مقابل کشتار ناجوانمردانه کودکان، زنان و مردان وکارگران بی‌گناه غزه ابراز کنیم.

صادقی ادامه داد: امروز اسرائیل جنایتکار بار دیگر ماشین جنگی خود را با تمام قوا به حرکت درآورده و از زمین هوا و دریا منازل مسکونی مردم را مورد هجوم قرار داده است. روزانه ده‌ها زن و مرد و کودک به شهادت می‌رسند در حالی که چشم و زبان و گوش مدعیان حقوق بشر بسته است.

این فعال کارگری در جمع کارگران افزود: پس کجایند سازمانهای مدافع حقوق بشر بین المللی که ببینند نظامیان چه بر سر مردم بی‌دفاع و بی‌سلاح می‌آورند؟ کجایند کنوانسیونهای بین المللی که ببینند چطور حقوق اولیه بشر در این قطعه از زمین نادیده گرفته می‌شوند؟

صادقی تاکید کرد: برماست که با همت جهانی همپای سایر مسلمان بر صحنه مبارزه بیاییم و ضمن محکوم کردن همه مظاهر ظلم که در این روز‌ها به شدت بر مردم فلسطین افزون‌تر شده، خواستار برچیده شدن ماهیت رژیم صهیونیستی شویم و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم.

شرکت کنندگان در تجمع دفاع از مردم غزه همچنین با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، غزه شده کربلا مهدی بیا مهدی بیا، انزجار خود را از جنایات و حامیان این رژیم ابراز داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز