خبرگزاری کار ایران

در چهارمین دیدار تدارکاتی؛

تیم ملی والیبال ایران مغلوب امریکا شد / آزمایش ترکیب جدید در آخرین دیدار

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۶۸

تیم ملی والیبال کشورمان در چهارمین دیدار تدارکاتی خود که در دانشگاه اروین کالیفرنیا برگزار شد با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین دیدار تدارکاتی خود مقابل آمریکا مغلوب شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی والیبال کشورمان در این دیدار که در دانشگاه اروین کالیفرنیا برگزار شد با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

ملی پوشان کشورمان که اکنون دراردوی آمادگی در لس آنجلس بسر می برند، بامداد امروز(یکشنبه) در چهارمین و آخرین دیدار دوستانه مقابل تیم ملی امریکا قهرمان لیگ جهانی با امتیازات ۲۵ بر ۱۸،۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کردند.

اسلوبودان کواچ در این دیدار که در دانشگاه ارواین کالیفرنیا برگزار شد، سعید معروف، شهرام محمودی، عبدالرضا علیزاده، فرهاد قائمی، میرزا جانپور، عادل غلامی را از ابتدای بازی به میدان فرستاد.

جان اسپرا سرمربی تیم ملی امریکا نیز مسابقه را با ترکیب دیوید اسمیت، تیلور ساندر، اریک شوجی، برد لاسون، میکا کریستنسون و مت اندرسون آغاز کرد.

تیم والیبال ایران در چهار مسابقه تدارکاتی خود به یک پیروزی و سه شکست دست یافت.

ملی پوشان کشورمان ساعت یک بامداد سه شنبه به تهران باز می گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز