خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح ۷۹ پروژه عمرانی و ۹ طرح تولیدی در تالش

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۶۶

اقدامات انجام گرفته در زمینه های مختلف در دستگاه‌های اجرایی به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

فرماندار تالش در جلسه برنامه ریزی و بزرگداشت هفته دولت که با حضور مدیران دستگاه های اجرای شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر این شهدای والامقام دولت را الگوی خدمت رسانی به مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، علی فتح اللهی گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای دستگاه های اجرایی است تا گوشه‌ای از خدمات و فعالیت‌های انجام گرفته در راستای خدمت به مردم به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

وی با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دولت افزود: پس از گذشت یکسال فعالیت‌ها توسط دولت تدبیر و امید و رضایتمندی مردم نسبت به اقدامات دولت در واقع رضایتمندی مردم به نظام است.

فتح اللهی ضمن تاکید بر فعالیت در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی بمناسبت ویژه برنامه‌های هفته دولت در شهرستان به مدیران ادارات و نهاد‌ها تاکید کرد: اقدامات انجام گرفته در زمینه‌های مختلف در دستگاههای اجرایی به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

جلال سید محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، نیز در این نشست اظهار داشت: در طول عمر یک ساله دولت تدبیر و امید آرامش و نشاط در کشور حاکم شده و مردم شاهد خدمات ارزنده دولت در این مدت کوتاه هستند.

وی عملکرد دولت را در سال گذشته عمل به قانون و احترام به آن، آرامش اجتماعی و سیاسی، توجه ویژه به مسئله بهداشت و درمان، وضع معیشت اقتصادی و وحدت و یکدلی و تعامل بین مردم برشمرد.
نادر خوارزمی، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تالش، نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت بهترین زمان برای انعکاس اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها به مردم است.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت امسال ۷۹ پروژه عمرانی و ۹ طرح تولیدی مجموعاً با اعتباری بالغ بر صد و چهل و دو میلیارد و سیصد و سی و هشت میلیون تومان در شهرستان افتتاح می‌گردد.

خوارزمی افزود؛ افتتاح پروژه‌های کشاورزی، امور دهیاری‌ها، راه و شهرسازی، گازرسانی به مناطق روستائی، شیلات و مخابرات مهم‌ترین برنامه‌های هفته دولت در شهرستان تالش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز