خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش در هفته دولت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۷۱۲

طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تالش از برگزاری برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تالش به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، بهرام خوشحال افزود: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. با پیروزی شکوه‌مند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دسایس و توطئه‌های دشمنان آغاز شد.

وی ادامه داد: حمله نظامی طبس، ترور مردم و شخصیت‌های بارز فرهنگی و علمی، حمله به مرزهای ایران اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، و… بیش از صد‌ها توطئه و نقشه برای براندازی حکومت مردمی و مکتبی جمهوری اسلامی قرار داشت.

این مسئول با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای تجدید میثاق با شهیدان انقلاب اسلامی و فرصتی مغتنم برای حضور در صحنه است، اظهار داشت: در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه‌های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می‌شوند.

خوشحال تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تالش به منظور گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور(شهیدان رجایی و باهنر) برگزاری نمایشگاه‌های عکس و پوستر سیمای خورشید و نمایشگاه طراحی ونقاشی میثاق شهیدان، دیدار باخانواده‌های ایثارگران وشهدای هنرمند، تبلیغات محیطی وپرده نویسی، تهیه وپخش بروشور هفته دولت، برگزاری مسابقه فرهنگی دولت خدمتگزار، برگزاری نمایشگاه یکسال عملکرداداره فرهنگ وارشاداسلامی تالش، اجرای نمایش برداشت آزاد، برپایی نمایشگاه کاریکاتور باموضوع آسیب‌های اجتماعی(حجاب و عفاف، ماهواره وسبک زندگی) را درطول هفته دولت اجرا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز