خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس ۴ – پیکان یک؛

عقده گشایی سرخ پوشان بعد از شکست مقابل فولاد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۱۷۶

سرخ پوشان و تیم پیکان، بعد از ظهر امروز تمرینات ریکاوری خود را انجام و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس به منظور ریکاوری بعد از دیدار با فولاد خوزستان، امروز به مصاف تیم پیکان رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، سرخ پوشان و تیم پیکان، بعد از ظهر امروز تمرینات ریکاوری خود را انجام و در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند. بازیکنان اصلی به دویدن و تمرینات سبک پرداختند و بازیکنان ذخیره دو تیم نیز در برابر هم به میدان رفتند.

ترکیب پرسپولیس: مکانی، میثم حسینی، طارمی، هادی نوروزی، نوری، کفشگری، اسماعیل‌زاده، قاسمی، ماهینی، خانزاده و فاطمی.

ترکیب پیکان: همامی، یزدانی، علی‌آبادی، علیرضا محمد، نعمتی، آقاخان، میلاد نوری، فراز امام علی، امیری، حلافی و باجلان.

پرسپولیس در نیمه دوم از ۳ بازیکن جوان خود، صبوری، کمندانی و آستانی استفاده کرد. اولین گل بازی توسط مهدی طارمی به ثمر رسید. پیکانی‌ها در ادامه، بازی را به تساوی رساندند و پس از آن به ترتیب، هادی نوروزی، علی آستانی و مهدی طارمی، ۳ گل دیگر پرسپولیس را به ثمر رساندند و این بازی دوستانه با نتیجه ۴ بر یک به سود سرخپوشان به اتمام رسید.

گفتنی است؛ سید مهدی رحمتی دروازه‌بان پیکان به ورزشگاه درفشی‌فر نیامد و آخر بازی، محمد نصرتی دقایقی با علی دایی به گفتگو پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز