خبرگزاری کار ایران

توسط انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی؛

آیین ویژه روز خبرنگار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۷۲

این آیین روز شنبه، ۱۸ مردادماه، ساعت ۳۰ / ۱۹ در تالار سلوی واقع در اول شهرک ولی امر، نرسیده به میدان شهید فهمیده برپا خواهد شد.

انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی اعلام کرد مراسم ویژه روز خبرنگار برای اعضای این انجمن عصر روز شنبه ۱۸ مردادماه برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی در این اطلاعیه با تبریک روز خبرنگار به همکاران مطبوعاتی استان، از کلیه اعضای این انجمن که کارت عضویت دریافت کرده اند دعوت کرده است در برنامه تجلیل از خبرنگاران و ضیافت شامی که به همت انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی برپا شده شخصاٌ حضور به هم رسانند.

بر اساس این اطلاعیه این مراسم روز شنبه ۱۸ مردادماه ساعت ۳۰ / ۱۹ در تالار سلوی واقع در اول شهرک ولی امر، نرسیده به میدان شهید فهمیده برگزار خواهد شد.

همچنین آیین تجلیل از خبرنگاران و گرامیداشت روز خبرنگار استان آذربایجان شرقی که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود نیز صبح روز شنبه هیجدهم مردادماه، با حضور جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی، صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، و جمعی از اصحاب فرهنگ و رسانه در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز برپا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز