خبرگزاری کار ایران

آصفری به ایلنا خبر داد:

وزیرعلوم فردا به نمایندگان متقاضی استیضاح گزارش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۷۱

متقاضیان استیضاح بنا بر گزارشی که فردا وزیر علوم ارائه می‌دهد تصمیم نهایی را برای اجرا یا توقف استیضاح خواهند گرفت / طرح استیضاح وزیر علوم دلایل متعددی داشته که بحثدانشجویان ستاره دار یکی از این دلایل است.

نماینده مردم اراک و کمیجان از برگزاری جلسه‌ای دیگر بین نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر علوم با حضور وزیر در روز شنبه ۱۸ مرداد خبر داد.

محمد حسن آصفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جلسه پیشین وزیر علوم با تعدادی از نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر، اظهار کرد: همچنان که پیش‌تر نیز اعلام شد دلایل طرح استیضاح وزیر علوم همچنان به قوت خود باقی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین از برگزاری جلسه‌ دیگری بین نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر علوم با حضور وزیر در روز شنبه ۱۸ مرداد خبر داد و افزود: در این جلسه عملکرد وزیر علوم در این مدت مورد بررسی قرار می‌گیرد و در ‌‌نهایت گزارشی از این اقدامات تهیه می‌گردد و در اختیار استیضاح کنندگان قرار می‌گیرد و متقاضیان استیضاح بنا بر این گزارش تصمیم نهایی را برای اجرا یا توقف استیضاح خواهند گرفت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص صحت این خبر مبنی بر اینکه اگر وزیر علوم بحثبازگشت دانشجویان ستاره‌دار به دانشگاه‌ها را منتفی کند، استیضاح منتفی خواهد شد، گفت: چنین بحثی نبوده بلکه طرح استیضاح وزیر علوم دلایل متعددی داشته که بحثدانشجویان ستاره‌دار یکی از این دلایل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز