خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی آران و بیدگل؛

کاهش ۳۵ درصدی انواع سرقت در آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۳۲

درسال جاری در انواع سرقت‌ها ۳۵ درصد، تصادفات جرحی ۳۴ درصد و فوتی ۷۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل در آران و بیدگل کاهش داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل گفت: درسال جاری در انواع سرقت‌ها ۳۵ درصد، تصادفات جرحی ۳۴ درصد و فوتی ۷۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «سرهنگ عباس میرزایی» فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران وبیدگل در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان، ضمن تبریک روز خبرنگار وارائه گزارشی از عملکرد این نیرو، اجرای طرحهای امنیت محله محور به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، سرقت وجرایم، پاکسازی پارک‌ها وتفرجگاه‌ها، اجرای طرح آموزشی چهره به چهره با ضیافت تا امنیت در ماه مبارک رمضان، حفظ ۹۰ درصد کارکنان در یک جزء قرآن به منظور بالابردن سطح فرهنگی پرسنل وساخت کلانتری را از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی این شهرستان طی سال جاری عنوان کرد و گفت: با اقداماتی که انجام دادیم در سال جاری در انواع سرقت‌ها ۳۵ درصد، تصادفات جرحی ۳۴ درصد و فوتی ۷۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته‌ایم.

میرزایی اجرای طرح‌های ویژه به منظور جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز و برخورد با مجرمین را ازدیگر اقدامات این فرماندهی در شهرستان آران و بیدگل عنوان کرد وگفت: با توجه به اینکه امسال نسبت به سال گذشته در کشفیات مواد مخدر ۴ درصد و در دستگیری مجرمین مواد مخدرنیز ۱۶ درصد افزایش داشته‌ایم.

وی از کاهش ۳۳ درصدی جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد وگفت: آخرین کشفیات سال جاری از مجرمین ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم کراک بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند هرگونه شکایتی را با سامانه پست الکترونیکی شماره ۱۹۷ و ۱۱۰ با نیروی انتظلمی شهرستان آران وبیدگل ارتباط برقرار نمایند. گفت: خوشبختانه براساس استاندارد شهرستان آران و بیدگل از ضریب امنیت مطلوب برخوردار است.

فرمانده نیروی انتظامی آران وبیدگل موتورسوران را عامل اصلی تصادفات به دلیل عدم رعایت قوانین ومقررات دراین شهرستان عنوان کرد و گفت: ۲۰ درصد جرایم در شهرستان آران وبیدگل مربوط به اتباع بیگانه است.

وی مواد مخدر را اصلیترین آسیب اجتماعی در شهرستان آران و بیدگل دانست و گفت: تصادفات به عنوان اولین جرم دراین شهرستان شناخته شده، ضمن اینکه آمار نزاع ودرگیری در آران وبیدگل بالا است..

در پایان این نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل به مناسبت روز خبرنگار با اهداء هدایا از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان آران و بیدگل تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز