خبرگزاری کار ایران

اتاق بازرگانی ایران طی بیانیه ای از مردم مظلوم غزه حمایت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۰۸

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با صدور بیانیه‌ای حملات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر رژیم صهیونیستی در تجاوزی ظالمانه مردم عزتمند و روزه‌دار فلسطین را مورد حملات وحشیانه خود قرار داده و فجایع غمباری را رقم زده است.
متاسفانه این روزها مردم غزه به خاک و خون کشیده شده و خانه‌هایشان بر سرشان خراب می شود اما خبری از مدعیان حقوق بشر نیست.
اتاق ایران با تجلیل از مقاومت مردم قهرمان فلسطین و تأکید بر مسئولیت حقوقی و اخلاقی جهان اسلام به شدت تجاوزات مستمر اسرائیل را محکوم می کند و از جامعه بین المللی می خواهد تا برای جلوگیری از ادامه تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علیه ملت بی گناه فلسطین و رفع محاصره نوار غزه اقدام سریع و جدی انجام دهند. البته عمق جنایات اسرائیل چنان است که صرف محکومیت از سوی کشورها و سازمان‌های بین‌المللی کافی نیست، بلکه باید رژیم صهیونیستی را به دلیل زیر پا گذاشتن بدیهی‌ترین مقررات بین‌المللی مورد تعقیب و محاکمه فوری در دادگاه کیفری بین‌المللی قرار دهند.
مجموعه اتاق ایران مراتب همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارد و همه مسلمانان را برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین فرا می‌خواند.
به همین مناسبت و در راستای یاری رسانی، ستادی به منظور جمع آوری کمک های نقدی و جنسی(کالا و دارو) فعالان اقتصادی در ساختمان مرکزی اتاق تشکیل گردیده و شماره حساب های ۳۷/۳۱۱۶۷۳۲۳ جام بانک ملت و ۶۰۶/۱۰۰۰۰۸۲۴ بانک کارآفرین به نام جامعه نیکوکاری ابرار به این کار تخصیص یافته است تا در رفع بخش کوچکی از نیازهای آنان قدمی برداشته شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۴-۸۸۳۴۶۷۲۳ تماس گرفته و یا از طریق شماره نمابر ۸۸۳۴۶۷۲۵ با ستاد در ارتباط باشید.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز