خبرگزاری کار ایران

همزمان با راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در اهواز؛

ایستگاه فرهنگی با محوریت فلسطین و غزه برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۹۶

در حاشیه این ایستگاه فرهنگی بالغ بر ۲۰۰۰ نفر در مسابقه کتابخوانی شرکت کرده که به ۲۰ نفر از برندگان جوایزی ارزنده از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی اهداء خواهد شد.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز از برپایی ایستگاه فرهنگی با محوریت کتاب‌ها و منابع با موضوع فلسطین و غزه در مسیر راهپیمایی روزجهانی قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منصور کوهی رستمی گفت: همزمان با راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در شهرستان اهواز و به همراه مردم همیشه در صحنه اهواز، کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز نیز در صفوف به هم پیوسته مردم در مراسم روز قدس شرکت کرده و حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام کرده و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و جنایتکار را محکوم کردند.

وی افزود: در این راهپیمایی عظیم و باشکوه همزمان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهواز در حاشیه راهپیمایی، ایستگاه فرهنگی با محوریت معرفی کتاب و منابع مفید در حوزه فلسطین و غزه راه اندازی کرد تا عموم مردم از وجود این منابع در کتابخانه‌های عمومی مطلع شوند و جهت بهره برداری به کتابخانه‌ها مراجعه کنند.

رستمی گفت: در این ایستگاه فرهنگی که با استقبال بسیار زیاد عموم مردم مواجه شد، علاوه بر معرفی کتاب برنامه‌های دیگری نیز برگزار شد که از جمله این برنامه‌ها اهدای کتاب به کودکان با توجه به علایق و متناسب با سن این عزیزان بصورت نمادین و همچنین اهدای کتاب «جنگ ۲۲ روزه» برای عموم مردم در سنین مختلف بوده است.

رستمی همچنین به برگزاری مسابقه کتابخوانی بصورت پیامکی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حاشیه این مراسم راهپیمایی، برگزاری مسابقه کتابخوانی پیامکی با طرح یک سوال از کتاب «فلسطین از منظر آیت الله العظمی خامنه‌ای» بوده است که این سوال به صورت تراکت تکثیر و بین عموم مردمی که در راهپیمایی شرکت کردند توزیع شد.

رستمی در پایان گفت: خوشبختانه مسابقه کتابخوانی با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است و در حاشیه این ایستگاه فرهنگی بالغ بر ۲۰۰۰ نفر در مسابقه کتابخوانی شرکت کرده که به ۲۰ نفر از برندگان جوایزی ارزنده از سوی اداره کتابخانه‌های عمومی اهداء خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز