خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

مهمترین مشکل تولید دلالی گری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۱

یکی دیگر از مشکلاتی که در کشور نیازمند رسیدگی است حل مشکل بیکاری بوده که باید نسبت به رفع آن نیز اقدامات لازم انجام شود.

دبیرکمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اجرای ناقص فاز اول قانون هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت نشدن سهم تولید در این قانون گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مشکل تولید دلالی و واسطه‌گری است که کوتاه کردن دست واسطه‌ها و مقابله با کسب درآمد بدون زحمت خدمت به تولید ملی است.

به گزارش ایلنا، احمد آریایی‌نژاد در نشست علنی امروز سه‌شنبه (۱۶ آبان) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور افزود: در راستای جهاد فرهنگی کشور نیازمند طرحهایی هستیم که موجب ارتقای تعلیم و تعلم نسل جدید شود.

وی ادامه داد: باید بر جهاد فرهنگی کشور و اصلاح آن محورهای لازم برای مسئولین ترسیم شود که در این زمینه آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی آموزشی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه در فاز اول قانون هدفمندی یارانه‌ها بخش تولید با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شد بنابراین کوتاه کردن دست واسطه‌ها و همین طور کسب درآمد بدون زحمت نوعی خدمت به تولید ملی بوده و باید تلاش‌هایی لازم در این زمینه توسط مسئولان انجام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از مشکلاتی که در کشور نیازمند رسیدگی است حل مشکل بیکاری بوده که باید نسبت به رفع آن نیز اقدامات لازم انجام شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش یادآور شد: یکی از بخش‌هایی که در شهرستان ملایر نیازمند رسیدگی جدی مسئولان است کمبود پزشک متخصص و کادر مجرب در مراکز بهداشتی و درمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز