خبرگزاری کار ایران

بشیری به ایلنا خبر داد:

انتخاب ناظرین مجلس در شورای عالی عتف و شورای عالی گزینش

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۰۰۲

آقایان اختیاری، زارعی، احمدی و صابری برای حضور در شورای عالی گزینش انتخاب شدند و من و آقای خسروی به عنوان اعضای شورای‌ عالی گزینش برگزیده شدیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از انتخاب ناظرین مجلس در شورای‌ عالی عتف و گزینش در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز رئیس سازمان بازنشستگی جهت بررسی موضوع بازنشستگی اعضای هیأت علمی در جلسه کمیسیون آموزش حضور یافتند.

وی ادامه داد: همکارانم در کمیسیون آموزش درباره بازنشستگی، نحوه بازنشستگی و تفاوت پرداخت‌ها میان اعضای هیات‌های علمی از رئیس سازمان بازنشستگی سوال کردند و ایشان نیز به سوالات پاسخ دادند.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب ناظرین مجلس در شورای‌ عالی عتف و شورای‌ عالی گزینش اظهار داشت: آقایان اختیاری، زارعی، احمدی و صابری برای حضور در شورای عالی گزینش انتخاب شدند و من و آقای خسروی به عنوان اعضای شورای‌ عالی گزینش برگزیده شدیم.

بشیری در پایان از نظر مثبت کمیسیون آموزش در بررسی لایحه تصویب کنوانسیون میناماتا در مورد جیوه خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز