خبرگزاری کار ایران

با هر توان و بضاعت مالی صورت گرفت؛

مشارکت چشمگیر مردم قم در طرح ایتام اکرام

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۶۳

مراسم طرح اکرام ایتام از ابتدای ماه رمضان در میدان آستانه در نزدیکی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شده است / هر شهروندی به نوعی می خواست در این طرح خود را شریک کند و با هر توان و بضاعتی که داشت به ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد کمک می کرد.

ایلنا: همزمان با ماه رمضان، طرح اکرام ایتام اداره کل کمیته امداد استان قم، با مشارکت مسئولین و اقشار مختلف مردمی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، طرح اکرام ایتام اداره کل کمیته امداد استان قم، طبق سال های گذشته، همزمان با ماه مبارک رمضان و با مشارکت مسئولین و اقشار مختلف مردم قم، در میدان آستانه قم در نزدیکی حرم حضرت معصومه(س) حال برگزاری است.

طرح اکرام و ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) قم از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و در شب شهادت حضرت علی(ع) به اوج خود میرسد؛ در طول این مدت شاهد حضور خیرین و مسئولین استان به طرق مختلف در این طرح هستیم.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل برگزاری مراسم طرح اکرام ایتام کمیته امداد قم در میدان آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و ارزشمند خواندن این اقدام کمیته امداد، کمکی نیز به ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد کرد.

همچنین سه هزار متر زمین در طرح اکرام ایتام، توسط دو خیر، به کمیته امداد قم اهداء شد. یک خیر هزار متر زمین و خیر دیگری نیز دو هزار متر زمین را برای مشارکت در این طرح اهداء کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) نیز مبلغ ۵ میلیون تومان به ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کمک کرد.

همچنین ده ها موتورسیکلت و دوچرخه، از سوی خیرین، در طرح اکرام ایتام به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد اهداء شد.

برخی شهروندان نیز به تأسی از امیر المؤمنین امام علی(ع)، کمک هایی از قبیل طلا، سکه، النگو، فرش، فیش حج، کمک های نقدی، جهت ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطا نمودند.

فرماندار قم نیز با حضور در مراسم طرح اکرام ایتام کمیته امداد قم که در آستان مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار می شود، کمکی به ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نمود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این مراسم حضور پیدا کرد.

همچنین یک بانوی ورزشکار با حضور در محل این مراسم، مدال قهرمانی خود را به ایتام اهداء نمود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قم نیز با حضور در این مراسم، گفت: بنده به دلیل احساس وظیفه ای که داشتم در این مراسم حضور پیدا کردم و می بنیم که واقعا استقبال شهروندان از این مراسم بی نظیر است. سیار گفت: شهروندان ما همیشه در همه صحنه ها حضور داشتند و این حضور شهروندان و استقبال انان ازاین طرح نیز بسیار گسترده است.

یک کودک نیز با حضور در محل برگزاری مراسم طرح اکرام ایتامف با اهداء عروسک خود به خانواده ای که کودک شان از دو ناحیه قلب به صورت مادرزادی دو سوراخ داشت، احساس همدردی کرد.

بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی(ره)، هر شهروندی به نوعی در این طرح می خواست خود را شریک کند و با هر توان و بضاعتی که داشت به ایتام و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد کمک می کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز