خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

جلسات بررسی برنامه توسعه سنواتی استان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۵۹

در جلسات برنامه توسعه سنواتی، نیروی انسانی موجود و مورد نیاز مناطق، فعالیت تعریف شده در دستورالعمل ساماندهی و راهکارهای استفاده بهینه از نیرو و تامین نیروی مورد نیاز مناطق مورد بحثو تبادل نظر قرار می گیرد.

در جلسه بررسی برنامه‌های توسعه سنواتی, تعداد آموزشگاه ها، کلاس، دانش آموز و تراز نیروی انسانی مناطق به تفکیک دوره و جنسیت برای شروع سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از زنجان، در این جلسات که به طور جداگانه با حضور مسئولین مناطق و اداره کل در حوزه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی برگزار شد، تعداد آموزشگاه ها، کلاس، دانش آموز و تراز نیروی انسانی مناطق به تفکیک دوره و جنسیت برای شروع سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ مورد بررسی قرار گرفت.

برنامه توسعه سنواتی با اهداف ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی، توسعه عدالت آموزشی، هماهنگی و همسویی و تلفیق برنامه های حوزه های مختلف از سوی وزارت آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شده است.

در جلسات مذکور، نیروی انسانی موجود و مورد نیاز مناطق، فعالیت تعریف شده در دستورالعمل ساماندهی و راهکارهای استفاده بهینه از نیرو و تامین نیروی مورد نیاز مناطق مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز