خبرگزاری کار ایران

توسط کمیته ورزش شرکت آبفای استان زنجان صورت گرفت؛

کسب رتبه برتر در سطح کمیته‌های ورزش وزارت نیرو

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۴۷

کارشناس ورزش و سلامتی و دبیر کمیته ورزش شرکت آبفای استان زنجان گفت: در بخش آقایان رشته‌های: کوهنوردی و پیاده روی، شنا، والیبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدن سازی، پرس سینه آمادگی جسمانی، دارت، تیراندازی، شطرنج و بدمینتون و در بحش خانم‌ها: کوهنوردی و پیاده روی، شنا، والیبال، آمادگی جسمانی، دارت، تیراندازی، ایروبیک و بدمینتون رشته های ورزشی فعال در شرکت آبفای هستند.

کار‌شناس ورزش و سلامتی و دبیر کمیته ورزش شرکت آبفای استان زنجان، گفت: جشنواره جام فجر برای دومین سال متوالی برای همکاران برگزار شد که در این مسابقات آقایان رتبه نخست و بانوان رتبه سوم کل مسابقات را کسب کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان، سید بهرام موسوی کار‌شناس ورزش و سلامتی و دبیر کمیته ورزش شرکت آبفای استان زنجان از کسب رتبه بر‌تر در بین کمیته‌های ورزش، و انتخاب شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان بعنوان بهترین میزبان رقابت‌های ورزشی سراسری وزارت نیرو در سال ۹۲ خبر داد.

وی در ارائه گزارش عملکرد کمیته ورزش شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در سال ۹۲، به برگزاری مسابقات سراسری برادران وزارت نیرو اشاره کرد و گفت: مسابقات فوتسال سراسری برادران وزارت نیرو در تیرماه سال ۹۲ با حضور ۲۹ تیم برگزار شد.

دبیر کمیته ورزش شرکت آبفای استان زنجان در ادامه افزود: جشنواره جام فجر برای دومین سال متوالی برای همکاران برگزار شد که در این مسابقات آقایان رتبه نخست و بانوان رتبه سوم کل مسابقات را کسب کردند.

موسوی از اعزام تیم‌های کوهنوردی، تنیس روی می‌ز، آمادگی جسمانی و فوتسال به مسابقات وزارت نیرو نیز خبر داد.

وی به اقدامات صورت گرفته در شرکت جهت تشویق و ترغیب همکاران جهت حضور در برنامه‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و مذهبی در سطح استان با اهدای هدایا و برگزاری مسابقات تفریحی ورزشی در بین همکاران، همسران و خانواده آن‌ها نظیر همایش پیاده روی خانوادگی برگزار می‌شود.

دبیر کمیته ورزش شرکت آبفای استان زنجان گفت: در بخش آقایان رشته‌های: کوهنوردی و پیاده روی، شنا، والیبال، فوتسال، تنیس روی می‌ز، بدن سازی، پرس سینه آمادگی جسمانی، دارت، تیراندازی، شطرنج و بدمینتون و در بحش خانم‌ها: کوهنوردی و پیاده روی، شنا، والیبال، آمادگی جسمانی، دارت، تیراندازی، ایروبیک و بدمینتون رشته‌های ورزشی فعال در شرکت آبفای هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز