خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفار شهرستان سلطانیه خبر داد:

جمع آوری ۳۰ انشعاب‌ غیرمجاز آب درروستای ساریجالو

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۴۴

مدیر امور آبفار شهرستان سلطانیه از قطع ۳۰ انشعاب غیرمجاز آب در سطح روستای ساریجالو این شهرستان خبر داد.

مدیر امور آبفار شهرستان سلطانیه، گفت: استفاده از آب اشامیدنی سالم در بیشتر روستاهای شهرستان سلطانیه بی‌رویه بوده و در جهت آبیاری درختان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، اصغر محمودی با بیان اینکه روستای ساریجالو دارای ۱۳۵ مشترک با ۱۶۰ خانوار است، گفت: با تلاش کارکنان این امور تعداد ۳۰ فقره انشعاب غیرمجاز در روستای ساریجالو شناسایی و تمام این ۳۰ مورد انشعاب قطع شد.

وی افزود: دارندگان انشعاب غیرمجاز در دو مرحله اخطار دریافت کرده و به همه افراد راهنمایی‌های لازم جهت استفاده قانونی از آب شرب ارایه شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت: با جمع آوری ۳۰ فقره انشعاب غیر مجاز ماهانه ۲ هزارو۲۵۰ مترمکعب در مصرف آب صرفه جویی می‌شود.

محمودی خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه قیمت تمام شده هر مترمکعب آب شرب ۱۰۰۰ تومان است در این ۳۰ مورد انشعاب غیر مجاز ماهانه ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خسارت مالی به شرکت آبفار وارد می‌شود.

مدیر امور آبفار سلطانیه با بیان اینکه ارایه خدمات مطلوب آب‌رسانی در تمام روستاهای شهرستان سلطانیه در سایه همکاری مشترکین روستایی و استفاده قانونی و صحیح از آب آشامیدنی سالم ممکن است، تصریح کرد: استفاده از آب اشامیدنی سالم در بیشتر روستاهای شهرستان سلطانیه بی‌رویه بوده و در جهت آبیاری درختان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: مصرف آب از انشعاب غیرمجاز به‌لحاظ قانونی و شرعی جایز نیست و این‌گونه انشعاب‌ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکین، موجب آلودگی در شبکه توزیع آب، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین به دلیل برداشت بی‌رویه منجر به افت فشار آب در شبکه توزیع آب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز