خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

نورافکن‌های ورزشگاه یاسوج برای هواپیماهای مسافربری مشکل‌ساز نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۶۴

نورافکن های کنونی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تنها برای " جت های جنگی " مشکل ساز هستند و مانعی برای پرواز و فرود هواپیماهای مسافربری ندارند.

ایلنا - یاسوج: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نورافکن های ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج مرکز این استان مانعی برای پرواز هواپیماهای مسافربری در طول شبانه روز نیستند.

" جهانبخش ایزدپور " به ایلنا در یاسوج گفت: نورافکن های کنونی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تنها برای " جت های جنگی " مشکل ساز هستند و مانعی برای پرواز و فرود هواپیماهای مسافربری ندارند.

وی با تاکیدبراینکه این نورافکن ها فقط برای " جت های جنگی " با سرعت بالا خطرناک است، اظهارداشت: البته کهگیلویه و بویراحمد " جت جنگی " نیاز ندارد و امیدواریم هیچگاه شرایطی پیش نیاید که به " جت جنگی " نیاز باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با شرکت خصوصی هم اکنون وارد رایزنی شده ایم که نورافکن ها را بصورت ریلی دراورده که اگر زمانی " جت جنگی " در این استان نیاز باشد نورافکن ها مانعی برای پرواز آنها نباشد.

ایزدپور در ادامه اظهار امیدواری کرد در زمان بهره برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد، دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران حضور داشته و با بازی دوستانه آن را بازگشایی کنند.

وی گفت: رایزنی هایی با مدیران عامل این ۲ باشگاه مطرح کشوری انجام و منتظر اعلان نتیجه از سوی آنها هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز